Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CE kort til Minolta Dynax (700si)
Fra : SoftMan Brian

Dato : 06-06-03 11:03

Er der nogen der kender et sted hvor man kan få fat i CE kort til Minolta
Dynax (700si) ? gerne en webshop, men helst i europa.

Jeg har set et par på e-bay.de, men de fleste sender kun til tyskland, og
prisen fra USA er over de 80kr. så der kommer jo moms (og toldgebyr) på.
Derudover ville det jo også være rart at få dem alle fra samme sted, så man
ikke skal betale x gange porto.

Dem jeg søger er hovedsageligt:
Customized Function xi (6932510)
Child (6932120)
Multi Exposure (6931100)
samt
Travel (6932110)

og så måske intervalometer kortet for sjov

Mvh. Brian Høy
Birkerød

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 06-06-03 17:24

SoftMan Brian <Brian_Hoey@hotmail.com> wrote:
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan få fat i CE kort til Minolta
> Dynax (700si) ? gerne en webshop, men helst i europa.

Du kan prøve i dk.marked.privat.foto - jeg har i alt fald haft kontakt
med mindst een sælger, der havde nogle sådanne kort.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD