Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er MF
Fra : Hjalte

Dato : 02-06-03 23:40

På mit kamera (Canon A60) kan man vælge noget der hedder MF, jeg tror
det er noget makro noget, men man kan også vælge alm. makro.

Hvad er det?

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Søren Blom

Dato : 02-06-03 23:47

"Hjalte" <isak@elefantcool.dk> skrev
> På mit kamera (Canon A60) kan man vælge noget der hedder MF, jeg tror
> det er noget makro noget, men man kan også vælge alm. makro.

Hvad siger instruktionsbogen ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars [8210]

Dato : 04-06-03 00:20

Søren Blom wrote:
> "Hjalte" <isak@elefantcool.dk> skrev
MF, jeg tror
makro.

> Hvad siger instruktionsbogen ?

Hej
Hvad med at kikke her:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 02-06-03 23:47

Manual Focus

--M

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 02-06-03 23:51

Hjalte wrote:

> Hvad er det?

Det kan bl.a. betyde Medlem af Folketinget....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 03-06-03 14:39

Det plejer godt nok at betyde Manual Focus, dvs. manuel
afstandsindstilling.
Det betyder, at man selv skal indstille afstanden, og dermed kobler
kameraets autofocus fra. Der må så være et-eller-andet man kan
dreje/trykke på for at stille afstanden. På de bedre kamera'er kan man
stadig bruge autofocus'en som vejledning, selvom den er koblet fra med
MF-knappen. Sådan er det i hvert fald på visse Pentax-modeller.
/morten

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 03-06-03 20:47

Morten Nielsen wrote:

> Det plejer godt nok at betyde Manual Focus, dvs. manuel
> afstandsindstilling.

Jeg ved da godt, at MF er det modsatte af AF, men spørgsmålet
råbte himlem af, at spørgeren ikke havde læst manuellen
ordenligt, og min oplysning er jo ikke ukorrekt, MF er også en
forkortelse for Medlem af Folketinget...)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hjalte

Dato : 03-06-03 21:22

On Tue, 03 Jun 2003 21:46:40 +0200, Niels Ebbesen PowerBook
<niels@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>ordenligt, og min oplysning er jo ikke ukorrekt, MF er også en
>forkortelse for Medlem af Folketinget...)

Jeg har kun en manual på tysk
Og jeg kan ikke forstå tysk, slet ikke teknisk ihvertfald...

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 03-06-03 23:35

Hjalte <isak@elefantcool.dk> wrote:
> Jeg har kun en manual på tysk
> Og jeg kan ikke forstå tysk, slet ikke teknisk ihvertfald...

Sådan går det, når man prøver at spare penge.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-06-03 09:15

> Jeg har kun en manual på tysk
> Og jeg kan ikke forstå tysk, slet ikke teknisk ihvertfald...

Men så henter du jo bare den engelske som der allerede er linket til
andetsteds i denne tråd i indlægget af "Lars [8210]".

Mvh.
Flemming

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-06-03 08:25

"Hjalte" <isak@elefantcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH.
> Hjalte aka. izeqb
>
> Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Hej Hjalte

Jeg vil gå ud fra, det betyder Manuel Focus, altså du skal selv stille
skarpt.

M.V.H.....Benny..

Fra : Sherman

Dato : 03-06-03 12:41