Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Test af video-camera... hvor ?
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 02-06-03 21:27

Hej

- Kan i guide mig videre til en side på nettet, hvor jeg kan se en
sammenligning/test
af div. digitale videocamera`s

- Skal til at invistere i et sådant, gerne nyere brugt til ca. 6000,- men
kender intet til
hvad der er godt eller skidt på markedet, og hvad jeg skal holde øje med...

- Det skal bruges til famile optaglser mm.

- Findes der en nyhedsgruppe der er mere egnet en denne, vedr. digitale
videocamera...

Mvh

Simon

Fra : Pico

Dato : 02-06-03 22:03

Simon Jakobsen wrote:
> [...]
> med...
>
> - Det skal bruges til famile optaglser mm.
>
> - Findes der en nyhedsgruppe der er mere egnet en denne, vedr.

Den er såmænd ikke direkte til videokamere, men der er nok større
muligheder for hjælp i dk.edb.videoredigering.

Pico