Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Reparation af Minolta Dynax
Fra : mkp

Dato : 02-06-03 19:36

Hvor kan jeg få repareret mit Minolta Dynax til en rimelig pris. Jeg var ved
den lokale fotohandler som vil have 1100,00 uanset hvad der skal laves.
Samtidig vil forhandleren have kr. 400,00 i depositum for at sikre sig at
jeg afhenter kameraet, hvilket vel er til at leve med ? Kameraet er 8 år
gammelt.

Mikael

Fra : Olesen

Dato : 02-06-03 19:59

"mkp" <noe-mail@nospam.ok> skrev i en meddelelse

> Hvor kan jeg få repareret mit Minolta Dynax til en rimelig pris. Jeg var
ved

Kender een som har en Dynax 7Xi er det vidst. Den var dårlig
i fremføringen og ku' ikke svare sig at lave.

8 år er vel også lang tid for sådan et apparat ??

Fra : Søren Blom

Dato : 02-06-03 21:46

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev

> 8 år er vel også lang tid for sådan et apparat ??

Ja, det ved jeg da ikke, jeg har et Dynax 7XI der er har i hvert fald 12 på
bagen og har taget i hvert fald 3000 film, det hus fejler intet, så det er
helt klar et spørgsmål om hvordan man behandler sit grej.

Med hensyn til det oprindelige spørgsmål, så prøv at kontakt et
"baggrådsværksted" ol. det kan betale sig, for måske kan de lave det der.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : mkp

Dato : 03-06-03 17:53

> Med hensyn til det oprindelige spørgsmål, så prøv at kontakt et
"baggrådsværksted" ol. det kan betale sig, for måske kan de lave det der.

Ja men hvor finder jeg et uofficielt værksted ?

Hilsen
Mikael