Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
problem med medion 9725 driver
Fra : Mads Emil Bjørn

Dato : 02-06-03 15:52

goddag

Jeg hedder Mads, og jeg har lige købt en medion kamera. Jeg er meget
tilfreds med resultatet af billeder såvel som brugervenligheden på kameraet.
Der er dog et lille problem med overførslen af billederne. Jeg kan få den
medfølgende driver til at virke på min fars computer og min vens vcomputer,
men den vil ikke virke på min. Min fars og min vens styresystem er det samme
som mit (XP), og der virker det fint. Endvidere virker min usb-port, da jeg
bruger den til andre formål (mus, printer). Er der nogen, der har en løsning
(ex. en driver?).

På forhånd tak for hjælpen!

Mads

Fra : max

Dato : 02-06-03 16:20

> [...]
> bruger den til andre formål (mus, printer). Er der nogen, der har en løsning

Hvis der ikke lige dukker noget op her i gruppen, så ring til Medion
i Danmark, de har (havde) en fantastisk flink (hjælpsom) support..
-max-