Hold da k... !!!!!
Fra : krd@interlan.dk

Dato : 10-06-03 21:14

Hvis diverse forretninger i dette land skal anklages for racisme via forbud
imod diverse hovedbeklædninger mm. så se lige hvad et dansk dykkercenter
forventer af sin kommende butiksassistens. Det er ikke småting
Dette er IKKE mudderkastning (jeg var bare ved at knække sammen af grin)

Mvh.Kenneth Dideriksen

Butiksassistent

Vi mangler en medhjælper i butikken med øjeblikkelig tiltræden grundet
pludselig fratræden af medarbejder.

Du skal have lyst til at yde den personlige service og betjening, der
gør at vores kunder går tilfredse har fra og har lyst til at komme tilbage.

Der er kun et ubetinget krav for at søge stillingen og det er en
detailsalgsuddannelse eller erfaring fra anden specialforretning.
Dykkeruddannelsen er intet krav, det vil indgå som et led i forbindelse med
uddannelsen her i forretningen.

Du bliver tilbudt:

a.. Ansættelsesaftale med jobbeskrivelse

b.. Fast løn med bonusordning

c.. Fast månedlig arbejdsplan

d.. Spændende arbejdsplads med krav om selvstændig handlekraft

e.. Rigtig gode arbejdskollegaer og dejlige kunder

Du skal have lyst til at:

a.. Yde service ud over det forventede.
b.. Være helt ærlig over for kunder.
c.. Overholde indgåede aftaler med kunder.
d.. Ikke acceptere fejl eller mangler.
e.. Altid udføre opgaver korrekt første gang.
f.. Hjælpe kollegaer når muligt.
g.. Benytte det af DC udlevere firmastøj - skjorte og benklæder.
h.. Benytte nyvasket og glatstrøget tøj.
i.. Benytte rent velplejet fodtøj.
j.. Møde velsoigneret.
k.. Ikke være kronraget eller karseklippet, medmindre aftalt på
forhånd på
baggrund af specifikke personlige hensyn.
l.. Ikke være synligt tatoveret ved normal firmapåklædning.
m.. Møde til tiden.
n.. Møde velforberedt til daglige opgaver.
o.. Deltage på tilbudte eller andre relevante kurser for
videreuddannelse
inden for dykning og betjening af kunder.
Har du spørgsmål så ring 33232662 og spørg efter René , send en mail
dc@dykcen.dk eller skriv til Dykkercentret, Niels Ebbesens Vej 24-28, 1911
Frederiksberg C. mærket "Job-Forretning".

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 10-06-03 21:27

Ja hold da op en smøre ! !
Nok ikke et sted jeg ville søge job !
og jeg fik det jo nok heller ikke da jeg er karseklippet :))))) LoL for et
Dykkercenter !

Mvh K.L.Rasmussen

Fra : Johnny Christensen

Dato : 10-06-03 21:54

Ud af nysgerrighed må man spørge om du reagerer på selve kravene der stilles
?. Eller på _at_ der stilles krav ?

JZC

<krd@interlan.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee63b84$0$5139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

- Snip en hel masse krav-

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 10-06-03 22:06

> [...]
> forventer af sin kommende butiksassistens. Det er ikke småting
> Dette er IKKE mudderkastning (jeg var bare ved at knække sammen af grin)

Hvad er problemet?
--
vh ¸.·´¯)

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 10-06-03 22:08

> Hvis diverse forretninger i dette land skal anklages for racisme
> via forbud imod diverse hovedbeklædninger mm. så se lige hvad et
> dansk dykkercenter forventer af sin kommende butiksassistens.

Jeg synes da det lyder rimeligt nok?

> Du bliver tilbudt:
>
> a.. Ansættelsesaftale med jobbeskrivelse
>
> b.. Fast løn med bonusordning
>
> c.. Fast månedlig arbejdsplan

Jeg tvivler på at man bliver dette i alle danske dykkercentre? Det
lyder da professionelt?

> a.. Yde service ud over det forventede.
> b.. Være helt ærlig over for kunder.
> c.. Overholde indgåede aftaler med kunder.
> d.. Ikke acceptere fejl eller mangler.

Dette lyder da også godt?

> [...]
> o.. Deltage på tilbudte eller andre relevante kurser for
> videreuddannelse
> inden for dykning og betjening af kunder.

Dette er da vel meget normalt i det "virkelige" liv?

Egentligt synes jeg den er OK (og gud ved jeg ike er fan af DC!).

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Søren Arnvig

Dato : 10-06-03 23:04

> [...]
> imod diverse hovedbeklædninger mm. så se lige hvad et dansk dykkercenter
> forventer af sin kommende butiksassistens. Det er ikke småting

næææ, men det er vel heller ikke urimeligt ?

følgende ville da være dejligt altid:

Søren Arnvig

Fra : elsmic

Dato : 11-06-03 01:38

Det er da utroligt at Kenneth kan more sig over det. Det er da rart at der
er dykkercentre der stadig stiller krav til sit personale. Hvad er problemet
lige, Kenneth.

Mvh Michael Møller

Fra : Gryndahl

Dato : 13-06-03 15:30

At der overhovedet er nogen der gider arbejde derinde er da en gåde i
sig selv !
Men kravene er da fine nok - pånær JEG IKKE gad gå i deres klude....

Gryn
www.scubasserne.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Didriksen

Dato : 14-06-03 16:01

> Dykkeruddannelsen er intet krav, det vil indgå som et led i
> forbindelse med uddannelsen her i forretningen.

Hvor er det skønt endnu engang at få bekræftet at de fleste ekspedienter
først og fremmest er _købmænd_ og dernæst interesserer sig for (og ved noget
om) den vare de sælger...suk.

Heldigvis er dykning jo en sportsgren som er for alle og som er ganske
ufarlig - ellers ville man vel få dårlig smag i munden af sådan en annonce.

Desværre husker jeg en tilsvarende annonce fra et århusiansk dykkercenter
flere år tilbage: "Dykkerinstruktør søges - vi sørger selv for oplæring".

Mærkeligt at eleverne nogle gange har spændende oplevelser på deres kurser
:-/

Didrik

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 14-06-03 18:16

Har du lidt tid igen?

Fra : Henrik Manley

Dato : 14-06-03 18:53

> Har du lidt tid igen?

Helt stille, spil død!!! Så går den nok igen

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 14-06-03 19:51

Henrik Manley:

> Helt stille, spil død!!! Så går den nok igen

Jeg er glad for at se ham igen!

Fra : Søren Arnvig

Dato : 15-06-03 07:40

"Peter Fjelsten" <nospam@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik Manley:

> Jeg er glad for at se ham igen!

og checken er sendt
og det gør ikke ondt
og selvfølgelig ringer jeg til dig.

flere go'e ?

Søren Arnvig
with a twist )))

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-06-03 08:09

I did _not_ have sex with this woman, miss Lewinsky

I did _not_ inhale.

Read my lips, no more taxes.

De var var bare turister som vi har en forpligtelse til at hjælpe, ikke
spioner...jeg ved ikke hvor pressen har fået den opfattelse fra.

Dykning er i virkeligheden billigt, når du har købt dit første sæt udstyr,
så er det jo kun luftfyldninger for resten.

Der er _ikke_ fejet noget ind under gulvtæppet.

Du skal nok blive glad for denne bil, den tidligere ejer var en gammel dame
der brugte den til at køre til kirke i om søndagen.

JZC
(rask mand med syg humor)

Søren Arnvig <venator@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eec1514$0$97263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-06-03 09:55

Jeg forstår ingen ting?

Fra : Henrik Manley

Dato : 15-06-03 10:19

> Jeg forstår ingen ting?

Nu modsiger du dig selv, endelig har du forstået det og så skriver du at
ikke har forstået noget alligevel!

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-06-03 11:39

Det kaldes humor, har DIR ikke en norm for det endnu ?
Eller er den under udarbejdelse

JZC
(joker og livsnyder)

Peter Fjelsten <nospam@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns939B6F1F9D44Cfjelsten@194.255.237.239...

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-06-03 12:54

Johnny Christensen:

> Det kaldes humor, har DIR ikke en norm for det endnu ?
> Eller er den under udarbejdelse

Pointen er at jeg ikke forstå relvansen i forhold mit indlæg, endda fra
et humoristisk syspunkt.

(Og så får _du_ lige en igen, siden du skulle blande DIR ind i det:)

Har strokes ingen form for højere tankevirksomhed? Forstår de begrebet
"relevans"?

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-06-03 13:40

Så, så Peter. Her, tør dine øjne og spis en kiks

> Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
> DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>
> Vil du vide mere om DIR? Tjek <http://www.dir-dk.org/>

Er Peter DIR...ja
Er DIR Peter...ja, i nogen sammenhæng.
Har Peter humor...nej
Har DIR humor...Hmmmmmn, det må undersøges nærmere

JZC
(he he)

Peter Fjelsten <nospam@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns939B8D648DEA2fjelsten@194.255.237.193...

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-06-03 16:09

Johnny Christensen:

> Har Peter humor...nej

Så kender du mig _meget_ dårligt!

Fra : Johnny Christensen

Dato : 15-06-03 16:24

Javist, men online er den desværre kemisk renset bort.
Grin lidt, det er sundt.

JZC

Peter Fjelsten <nospam@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns939BAE75370EDfjelsten@194.255.237.194...

Fra : Søren Arnvig

Dato : 15-06-03 17:58

> Har strokes ingen form for højere tankevirksomhed?

hmmm, jeg troede at DIR allerede havde defineret dette ?

> Forstår de begrebet "relevans" ?

Nix

Søren Arnvig
stroke, and damn proud of it.