Skærme
Fijala 3554
Skærm Program
Fra : Emil Fischer Peterse~

Dato : 29-03-01 15:51

Hej

Jeg har haft lidt problemer med at sende til den her nyhedsgruppe, men jeg
prøver igen.

Jeg har lige købt en lifetech 17" skærm i aldi og vil gerne prøve at teste
den på en eller anden måde. Findes der en måde jeg kan teste den på, evt et
program?

Mvh Emil

Fra : Ib J.

Dato : 29-03-01 19:49

Der ligger et lille testprogram i dk.binaer kaldet Nokia
skærmjusteringsprogram.
Er postet 24-03-2001 kl 01:54

mvh
Ib J.

Fra : Apollon

Dato : 29-03-01 22:28

Prøv DisplayMate fra Sonera til at teste skærme med. Det kan hentes på
www.displaymate.com.
DisplayMate indeholder en række testforløb, som kan bruges til at
teste/vurdere forskellige elementer af skærmens billedkvalitet, samt et
"Master Test Pattern", som svarer til tv,s prøvebillede.
Ialt indgår der syv elementer til at vurdere billedkvlaliteten: Fokus,
geometri, konvergens, farver, moiré, opdatering og magnetisk afskærmning.

mvh Apollon

Fra : Emil Fischer Peterse~

Dato : 29-03-01 22:31

"Apollon" <apollon@mail-telia.dk> wrote in message

> [...]
> Ialt indgår der syv elementer til at vurdere billedkvlaliteten: Fokus,
> geometri, konvergens, farver, moiré, opdatering og magnetisk afskærmning.

Ok tak. For af en eller anden grund har tdc's news server ikke dk.binaer.

Mvh Emil

Fra : Madsen

Dato : 30-03-01 12:22

"Emil Fischer Petersen" <emil@duks.dk> skrev:

> Ok tak. For af en eller anden grund har tdc's news server ikke dk.binaer.

Jeg har nu ingen problemer med dk.binaer med news.inet.tele.dk.
Jeg ved dog at de har lidt problemer med de binære grupper og
arbejder på en ny news-setup. De binære grupper skulle ligge på
en testserver der hedder: tnews:inet.tele.dk
Du kunne jo evt. prøve at oprette den og så hente der fra.

Se evt. news:tele.internet.news-service for nærmere info.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Madsen

Dato : 30-03-01 12:24

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> testserver der hedder: tnews:inet.tele.dk

Sorry! Den hedder tnews.inet.tele.dk

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)