Re: Re: Radeon skod drivere ???
Fra : Drazen Horvat

Dato : 29-03-01 13:20

Det har jeg forsøgt med 4-13-7097 som er de aller aller nyeste drivere.

Det er ikke første men mindst 290' gang jeg i mit lange PC liv installerer
drivere til PC-kort.

F.eks. kan jeg da konkludere at de nyeste : 4.13.7097 ikke indeholder andre
exe filer end infsetup.exe som ikke gør en tøddel når jeg prøver at starte
den op.

Så alternativet er fra gamle dage jo ind i display: properties: advanced :
adapter: CHANGE

Den installerer gladeligt for efter omstart overhovedet ikke at genkende mit
Radeon.

Bundkortet er ABIT KT7A og burde ikke give problemer når det nu spiller med
den gamle
driver , eller hva ???

Min tvivl er om det er fordi jeg har et Radeon SDR / TV out kort. I *.inf
setup filen
skriver ATI intet om hvilket tv in - out driversættet understøtter.

Kun om DDR , SDR , All-in , RV100 ?? og A3

Føles ret nedslående at en ny driver bare ignorerer SDR kortet. Nå jaa ,
RAD-Tweak
kunne heller ikke finde kortet. Så jeg overclocker svagt med Powerstrip.

Og det kun fra 160 (ja 160 ikke 166) - 171 , meget mere og der kommer
grafikfejl i 3Dmark. Underligt da
jeg mener den snildt skulle løbe 180 MegHz

På forhånd tak !!

**********************************
Drazen Horvat
ASIC Design engineer

Mobile: +45 40 62 03 75
Office: +45 39 17 83 57
Fax: +45 702 15 701

Disinformer of this world

Posted from test-9-167.n-m.com [192.38.9.167] (may be forged)

Fra : Stig Jesper Pedersen

Dato : 29-03-01 18:55

Bare et spørgsmål.
Hvad forventer du at få i 3dmark 2001?
omkring 3000 ??

stig

Fra : DaWizeGuy

Dato : 29-03-01 19:56

"Stig Jesper Pedersen" <sjp@email.dk> wrote in message
> Bare et spørgsmål.
> Hvad forventer du at få i 3dmark 2001?
> omkring 3000 ??

Jeg får 3195 (med Windows 98/ME 7097 driverne) med mit RADEON 64 DDR
(205/205) på flg. system:

P-III 866@1001MHz
Asus CUSL2 mobo
256 MB Apacer@154MHz RAM CAS3

Ikke imponerende men dog stadig på niveau med GeForce 2 Pro og Ultra kort.

-----
Mvh
Anders