Frivillig indbetaling af B-skat
Fra : Ken Schultz

Dato : 06-06-03 19:38

Hej

Jeg er selvstændig og betaler B-skat.

Det er dog svært at forudsige ens indtjening, tit ved jeg det først rimeligt
præcist når året er gået.

Ved I hvad fristen er for frivilligt at indbetale rest B-skat før det løber
strafrenter, gebyrer e.l. på?

F.eks. for året 2003?

Hilsen Ken

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 06-06-03 20:04

Ken Schultz wrote:

> Ved I hvad fristen er for frivilligt at indbetale rest B-skat før det løber
> strafrenter, gebyrer e.l. på?
>
> F.eks. for året 2003?

Told*Skat,
men ellers før 31.12, uden fradrag, inden 15.3 med 2% fradrag dog alt
over 40.000 kr, der kan indbetales uden fradrag før 1.7.04.
Ellers 8% uden fradrag over ca 15 kkr, til næste år, ellers 7% til
betaling i sept.okt.nov, dvs ca 32% bruttorente.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Ole Geisler

Dato : 06-06-03 20:49

Av. Se mail.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Mit motto: Let`s fix it!

Fra : Ken Schultz

Dato : 07-06-03 07:05

Hej

Skal det forstås således at hvis jeg betaler 40.000 inden 31/12, så kan jeg
vente med resten indtil 1/7 uden fradrag?

Hilsen Ken

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 07-06-03 12:57

"Ken Schultz" <kschultz@FJERNESmarketinglair.com> wrote in message
> Hej
>
> Skal det forstås således at hvis jeg betaler 40.000 inden 31/12, så kan
jeg
> vente med resten indtil 1/7 uden fradrag?

Nearj, du kan betale alt det ind du vil indtil 31/12 i indtjeningsåret.

Du kan i det efterfølgende år indbetale op til 40000 uden straf indtil 31/6.

--
Anders Vind Ebbesen
www.headbanger.dk - Spinning synth-pop, EBM, industrial, electronica, dub,

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-06-03 12:59

Ken Schultz wrote:

> Skal det forstås således at hvis jeg betaler 40.000 inden 31/12, så kan jeg
> vente med resten indtil 1/7 uden fradrag?

Nej, læs dog hvad jeg skriver ?

Er for en gangs skyld rigtig formuleret..

Fra : Ken Schultz

Dato : 07-06-03 14:02

Det du skrev var desværre ikke tydeligt nok. Der manglede vist et par
punktummer eller en bedre formulering...