Overvejer du at flytte din virksomhed til ~
Fra : MH

Dato : 31-05-03 11:17

Er det ved at være for dyrt for dig at have virksomhed i Danmark ?
Har du overvejet at flytte?
Vi kan tilbyde rådgivning og konkret hjælp ti lat flytte din virksomhed til
Jordan.
Du får mange fodele. ! Ingen skat, lave lønninger, 1 ugentlig fridag og 14
dages ferie om året.
Dytige og motiverede medarbejdere.
Hvis du vil høre mere så kontakt os venligst pr mail .
Med venlig hilsen
M. Hassen
E-mail to@hassen.dk

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 31-05-03 14:45

MH wrote:

> Hvis du vil høre mere så kontakt os venligst pr mail .

Brug fremover dk.opslag til reklamer, og især når vi andre ikke må
lytte med.

Hvad koster det, og hvilke forbindelser har i ?

Og jeg har et par svinebønder, der altid afsøger muligheder,
er det noget for dem ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : MH

Dato : 31-05-03 16:12

Du er velkommen til at stille dine spørgsmål direkte her i gruppen og vi
svarer dig gerne. Ang. e-mail adressen var det en service for dem som måske
ikke er interesseret i at røbe deres planer.
Svar på dine spørgsmål.:
Vi har forbindelser til den offentlige forvaltning således at vi på evt.
dine vegne kan indhente tilladelser mv.
Kan specielt for dig måske skaffe billigt svinefoder fra hotellerne hvis det
kunne være interessant ellers kom med et forslag til bespisning af dine dyr
og vi vil undersøge mulighederne.
Ang. pris kommer det helt an på opgavens omfang og varighed.
Sig frem hvad du ønsker og hvis du ønsker det skal offentligt frem, ja, så
for os gerne.
Med venlig hilsen
M. Hassen

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 31-05-03 16:24

MH wrote:

> Svar på dine spørgsmål.:

Hm, du er ikke klar over, at der er lov mod opdræt af svin i Jordan ?

Det er et muslimsk land, og derfor er svinekød at sammeligne med rottekød.

Fra : MH

Dato : 01-06-03 14:09

Hmm ... Erik.. Du har da brug for rådgivning hvis du skulle ønske at flytte
svineproduktionen til Jordan.
Jeg kan oplyse dig om at det IKKE er ulovligt at opdrætte svin, hvis du vel
at mærke er kristen (altså bare ikke muslim) og du holder dig til de områder
i Jordan hvor det er tilladt.
Hvis du udelukkende producerer til export vil det være meget nemt at få
tilladelse.
Hvis du seriøst er interesseret i at flytte din svineproduktion, så kom frem
med hvad du konkret er intereseret i og vi vil lave et udkast til dig.
Med venlig hilsen
M. Hassen

"> Hm, du er ikke klar over, at der er lov mod opdræt af svin i Jordan ?

..

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 01-06-03 15:01

MH wrote:

> Hmm ... Erik.. Du har da brug for rådgivning hvis du skulle ønske at flytte
> svineproduktionen til Jordan.

Nå, men det er muligt at mine kunder har ?

> [...]
> i Jordan hvor det er tilladt.
> Hvis du udelukkende producerer til export vil det være meget nemt at få

Hm, i virkelighedens verden er nogle mere konkrete henvisninger nok bedre.
Bl.a. om mijøforhold og foderpriser.

Men der er nu nok en del mere frihed der, da der kan importeres, men det er
vist efter GSG systemet,
og det kan mine kunder ikke lide.

> Hvis du seriøst er interesseret i at flytte din svineproduktion, så kom frem
> med hvad du konkret er intereseret i og vi vil lave et udkast til dig.

Jeg har ingen svineproduktion, men rådgiver dem.
Og det meste af verden er nu efterhånden afsøgt, men ikke den muslimske del
af verden.

PT er Canada det der sker mest i.

Fra : MH

Dato : 01-06-03 16:50

..Erik wrote
> Og det meste af verden er nu efterhånden afsøgt, men ikke den muslimske
del
> af verden.
>
> PT er Canada det der sker mest i.
>
> Ok Erik..
Nu ved du at muligheden er der, men ærligt talt tror jeg heller ikke at
mellemøsten er det rigtige sted til lige netop svineproduktion. ! For varmt
og problemer med at skaffe det rigtige foder, osv osv osv ...

> PT er Canada det der sker mest i.

Men for andre firmaer med eller uden produktion, kunne Jordan være et
rigtigt godt alternativ til f.eks. Østeuropa som efterhånden får udlignet
priser med vesten.
Jeg går udfra at der er andre firmaer og eller rådgivere som læser denne
nyhedsgruppe end dig, så derfor synes jeg mit første indlæg var/er relevant,
og du er meget velkommen til at følge med, hvis der er andre som gerne vil
have detaljer offentligt frem.
Med venlig hilsen
M. Hassen