PC ordning
Fra : Morten

Dato : 30-05-03 10:28

Hej. Jeg vil gerne vide mere om den nye PC ordning fra regeringen,
er der en herinde der har et link med detaljer?

Mvh Morten

Fra : Bo

Dato : 30-05-03 20:44

Prøv da selv at søge via Google fandt jeg dette link: http://dansk-it.dk/sw858.asp

Fra : Morten

Dato : 31-05-03 10:34

Bo wrote:
> "Morten" <usenet@kikobu.com> skrev i en meddelelse

> Prøv da selv at søge via Google fandt jeg dette link: http://dansk-it.dk/sw858.asp

Jeg prøvede da selv at søge via Google. Hvis det eneste du har at søge
på er "PC Ordning", så er der ikke så meget præcision i resultaterne.

Det link du henviser til er fra før den seneste ordning trådte i kraft,
september 2002, og er derfor ikke relevant. Men tak for forsøget :)

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 31-05-03 10:53

Så her : http://dansk-it.dk/sw993.asp

--