Ex.HD,Combo, m.m.
Fra : Lone Schmidt

Dato : 10-06-03 18:12

Når jeg har min externe HD (lacie,30GB) tilsluttet og ændrer noget på
computeren, bliver det også ændret i Lacie?

Her i Suppen har jeg oplevet ved gennemlæsning af indslag at der er
"prikker" uden krys og indhold. Sker det hvis skribenten selv sletter
det?

Her nogle ting jeg er stødt på i forbifarten, har skrevet ned,og har
glemt sammenhængen........

update OSX med el. uden COMBO?
ipod: Spille og afkode AAC-filer?

Med dyb taknemmelighed ønskes I
rigtig god arbejdslyst! ;-D

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Jesper

Dato : 04-07-03 14:59

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Når jeg har min externe HD (lacie,30GB) tilsluttet og ændrer noget på
> computeren, bliver det også ændret i Lacie?

Kun hvis det er programmer/dokumenter på din externe HD du behandler på
'puteren.

> Her i Suppen har jeg oplevet ved gennemlæsning af indslag at der er
> "prikker" uden krys og indhold. Sker det hvis skribenten selv sletter
> det?

Det kan være krydsposter fra andre grupper du ikke abonnerer på som ikke
er sendt til den du abonnere på, det kan være din udbyders server af den
ene eller anden grund ikke har fået indlægget (endnu) og ja, så kan det
være control cancel indlæg.

> Her nogle ting jeg er stødt på i forbifarten, har skrevet ned,og har
> glemt sammenhængen........
>
> update OSX med el. uden COMBO?

Du får evt. "helligdage" i tidligere opdateringer med ved at vælge
comboen.

> ipod: Spille og afkode AAC-filer?

Hent seneste iPod opdatering i Systemopdatering.

global village idiots. - Paul Ginsparg.