Exportere/arkivere outlook-expr.-meddeeles~
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 10-06-03 17:15

Hvordan eksporterer jeg SOM MAC-BRUGER meddelelser til gemme-arkiver eller
til backup. Jeg har flere års mail liggende, sorteret i mapper ganske vist,
men hvordan får jeg de ældste 'opmagasineret', så de ikke ligger og gør
programmet langsomt??? Modsat PC-versionen har mac-versionen af outlook
express tilsyneladende ikke nogen 'eksporter meddelelser- funktion.
Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til
clausj@post8.tele.dk. Claus Jørgensen

Fra : Bitbucket

Dato : 10-06-03 18:00

Claus Jørgensen <clausj@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> express tilsyneladende ikke nogen 'eksporter meddelelser- funktion.
> Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til

Du skal backuppe Dokumenter/Microsoft User Data
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Claus Jørgensen

Dato : 10-06-03 20:05

Mange tak til Bitbucket for svar: 'Du skal backuppe Dokumenter/Microsoft
User Data'
-men jeg kan ikke finde noget, der hedder 'Microsoft User Data' og slet ikke
i min 'dokumentmappe'. Intet punkt i Outlook's menulinie hedder DOKUMENTER.
Gider du give mig et lille tip til? (Min outlook version er 5.01 til mac)
vl h cj

Fra : phineas 

Dato : 12-06-03 21:57

no matter if on OSX, probably in your home folder, there should be a
folder called documents (dokumenter). in there there should be a folder
called 'Microsoft User Data', which contains various 'cache'-files, like
one for newsgroups, one for messages etc.

nevertheless, from you mentioning outlook 5x, i guess you're on OS9.
here you might find those files in your system folder, possibly under
'Application Support', but ican't really remember... did u try to search
with sherlock?

--
Phineas
PowerBook G3 500 (pismo)

Fra : Mikael Kern

Dato : 12-06-03 23:02

> -men jeg kan ikke finde noget, der hedder 'Microsoft User Data'

Æble-F
Microsoft User Data
Enter

det er jo Mac...

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)