ADSL - network error
Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 10-06-03 01:03

Når jeg åbner forskellige artikler i NY Times eller CNN får jeg meget
ofte følgende besked:
"A network error has occurred (-3171)" Så kan jeg klikke til 2. del af
meddelelsen, som siger: "The attempt to load [den pågældende URL] has
failed." Hvorefter siden åbner ganske normalt. Hvad er det der egentlig
foregår her?

Det sker på både IE 5.1 og Netscape 4.7, og maskinen er en iMac 233 med
OS 9.2.2.

--
MVH, Bob
To reply by email, substitute maribob for merrybob.

Fra : Bitbucket

Dato : 10-06-03 05:18

Robert J. Widenmann <merrybob@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> foregår her?
>
> Det sker på både IE 5.1 og Netscape 4.7, og maskinen er en iMac 233 med

Det er en Open Transport fejl.

-3172 kOTAddressBusyErr The requested address is in use, or this
endpoint does not support multiple connections with the same local and
remote addresses. This result code indicates that a connection already
exists. As a return value for a Bind call, it may also indicate that no
dynamic addresses are available for protocols or configuration methods
that allow dynamic addressing.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 10-06-03 23:58

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> [...]
> exists. As a return value for a Bind call, it may also indicate that no
> dynamic addresses are available for protocols or configuration methods

Tak for svaret og forklaringen. Er der i det hele taget noget jeg kan
gøre for at forhindre gentagelser. Det sker nemlig en gang imellem, at
IE fryser, og i en sådan grad at jeg bliver nødt til at trække stikket
for at komme ud af det.