Hjælp!!! To partitioner er røget I
Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 08-06-03 21:36

Hvad gør man hvis to partitioner er røget I skraldespanden på min mac? Jeg
kører 10.2.6.
Der må være en løsning til hvordan jeg redder alle mine data????

/Martin

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 08-06-03 22:57

On 08/06/03 22:35, in article BB096ACD.5BA%msc@dotcph.dk, "Martin Seest
Christiansen" <msc@dotcph.dk> wrote:

> Hvad gør man hvis to partitioner er røget I skraldespanden på min mac? Jeg
> kører 10.2.6.
> Der må være en løsning til hvordan jeg redder alle mine data????
>
> /Martin

Nå, jeg fandt sku en løsning! Drevet bliver bare unmounted når man smider
det I papirkurven. Loggede ud og ind igen og så var det tilbage!

Fra : Michael Holm

Dato : 08-06-03 23:57

Martin Seest Christiansen <msc@dotcph.dk> wrote:

> Nå, jeg fandt sku en løsning! Drevet bliver bare unmounted når man smider
> det I papirkurven. Loggede ud og ind igen og så var det tilbage!

så bliver man glad igen
Du kunne også åbne Disk Utility der ville du se dine partioner som ikke
mounted, så er det blot at markere dem og trykke æble m (for: Mount
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 09-06-03 20:29

Hejsa

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> [...]

Det er jo da gammel OS<X funktionalitet, men der spurgte den da pænt,.
om man ville unmounte Frækt, at den ikke gør det mere.

/Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50