Bluetooth keyboard og mus i Titanium desig~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-06-03 11:49

kan ikke lige finde noget. Kensington har dog en StudioMouse Wireless,
som ser ud til at være uden ledning.

Kan det drille med bluetooth eller virker det upåklageligt ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-06-03 14:10

> kan ikke lige finde noget. Kensington har dog en StudioMouse Wireless,
> som ser ud til at være uden ledning.
>
> Kan det drille med bluetooth eller virker det upåklageligt ?

Microsoft har et pænt sæt, men såvidt jeg husker, var der en i gruppen
som nævnte, at det ikke kørte godt under OS X.

Måske Apple's blutetooth support ikke er helt fint i kanten.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 09-06-03 09:40

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Microsoft har et pænt sæt, men såvidt jeg husker, var der en i gruppen
> som nævnte, at det ikke kørte godt under OS X.
>
> Måske Apple's blutetooth support ikke er helt fint i kanten.

Bluetooth: How to Set Up a Microsoft Bluetooth Keyboard
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107586>

Bluetooth: How to Set Up a Microsoft Bluetooth Mouse
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107585>

Mojn, Thomas

--
I've learned some painful advice about investing.
In the future, when ending conversations with an investment

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-06-03 12:31

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
> <http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107586>
>

> Bluetooth: How to Set Up a Microsoft Bluetooth Mouse

Jamen, så har Apple jo fikset det i 10.2.6. Det er jo herligt. Så kan
Birgitte få sit tastatur og mus!

Fra : ct

Dato : 10-06-03 22:12

> Jamen, så har Apple jo fikset det i 10.2.6. Det er jo herligt. Så kan
> Birgitte få sit tastatur og mus!

pssst : det findes endnu ikke med dansk layout - til efteråret engang.

claus