lige et par batterispørgsmål.
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 06-06-03 10:39

Hvordan skifter jeg back-upbatteri i en iMac 600 mtz grafitgrå (jeg regner
med at den er ca 2 år gl.) Findes der en tegnig på nettet?
Og er det samme batteri som i de fleste ..eks. min "gamle" beige G3?

Den er gal med datoerne. De virkeer ikke korrekt hele tiden, selvom den
står på at opdatere via nettet for dato og ur. Synes det er tidligt, hvis
back-upbatterei allerede skal skiftes, da den er tilsluttet strøm hele
tiden?

Men datoerne på mappe og des lignende passer ikke.
Havde f.eks. downloaded PhotoElements tiil 30 dages tryout. Virkede kun i
10 dage

De samme probemer har jeg længe haft med min Pismo. Den er 2 1/2 år
gammel. Det er surt når der er forkerte datoer på en mine billeder.

Også her efterlyser jeg vejledning og hvilket batteri, jeg skal bruge. Er
det noget jeg selv kan skifte?

Jeg kan ikke forstå at back-up batterierne ikke skulle holde længere, den
står med strøm på altid. På min gl G3 fra 98 har jeg endnu ikke behøvet at
skifte batteri.

På forhånd tak

Bedste hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : N/A

Dato : 06-06-03 22:30

Fra : N/A

Dato : 06-06-03 22:30