USB ISDN Adapter
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 04-06-03 17:07

Hejsa

Jeg ved ikke om jeg har spurgt om dette før, men bær over med mig, jeg er
lige vågnet.

Hvilken ISDN-Adapter kan anbefales til brug med Powerbook G4?

Nogen erfaringer med MiniVIGOR 128?

Andre?

Gerne med angivelse af ca. pris og købssted.

- Jens

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 05-06-03 00:15

Jens Rasmussen wrote:

> [...]
>
>Nogen erfaringer med MiniVIGOR 128?
>
>Andre?
>
>Gerne med angivelse af ca. pris og købssted.

Jeg har anvendt et MiniVigor 128, dog ikke med en Powerbook, men både
iMac og G4 stationær, det virkede uden problemer.

Jeg har et til salg hvis det har interesse så send en mail (fjern fjern)

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-06-03 08:07

Jens Rasmussen <hest@ko.gris> wrote:

> [...]
> lige vågnet.
>
> Hvilken ISDN-Adapter kan anbefales til brug med Powerbook G4?

Jeg har et MiniVIGOR128. Det virker godt, men én ting er der med det:
(I hvertfald på min iBook dual 700 m. 10.2.6): Når mac'en er på
vågeblus, gør man bedst i at hive stikket fra miniV ud. Ellers er det
ikke helt sjældent sket at jeg har fåfet en kernel panic ved første
forbindelse efter "opvågnen". (Eller man kan også trække stikket og
straks efter sætte det i igen når mac'en er vågnet, og man vil kalde
op.) Men nu er det blevet rutine her, så der er ingen problemer.

Men det virker fint, hurtigt, uden andre problemer, og har et lille
hjælpeprogram, "kiosk", der gør det muligt at skifte ml. 1 og 2
ISDN-kanaler.

v.h
Martin