Microsoft Entourage 2001
Fra : Thomas Schmidt

Dato : 04-06-03 16:18

Hej,

Er der andre der også har problemer med Entourage 2001 kalender delen??, når
man inviter en person til et møde booker den ikke tiden rigtig ind i
modtagerens kalender. F.eks hvis jeg booker tirsdag 10.00-10.30 kommer den
ind modtageren pr dags dato??

Ander der har været ude for det???

Nogen der har en idé/eller ved om det kan lade sig gøre og få Entourage og
Outlook 2000 (PC) til at spille sammen ??? eller er jeg ude i en exchange
løsning??

Hilsen Thomas

Fra : Ben Knudsen

Dato : 04-06-03 17:18

"Thomas Schmidt" <ts_dk@adslhome.dk> writes:
>Nogen der har en idé/eller ved om det kan lade sig gøre og få Entourage og
>Outlook 2000 (PC) til at spille sammen ??? eller er jeg ude i en exchange
>løsning??

Det virker i det omfang, at en mødeinvitation sendt via outlook modtages
korrekt af entoruage (x-udgaven). Hvis du skal have en "ægte" integration,
hvor man kan dele kalendere mv, skal du omkring exchange som entourage pt.
ikke understøtter. Men MS har lovet at entourage til sommer opdateres, så
den kan tale direkte med en exchange server.

Ben