Seneste version af iTunes - nu virker deli~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-06-03 23:18

Mine 3 Mac kan ikke længere udveksle mp3 filer efter opdatering.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-06-03 23:30

> Mine 3 Mac kan ikke længere udveksle mp3 filer efter opdatering.

Surprise...! Det kom frem for et par dage siden, Jesper

Det stod også i Softwareopdatering.

Det virker dog stadig lokalt via Rendezvous.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Bitbucket

Dato : 04-06-03 01:30

> Mine 3 Mac kan ikke længere udveksle mp3 filer efter opdatering.

Der kommer nok et uofficielt patch!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : David Blangstrup

Dato : 04-06-03 06:36

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Der kommer nok et uofficielt patch!

Ja, og hopper man på den vogn, bliver Apple nødt til at tage nye
forholdsregler etc. Er der ikke nogen, der kan tænke lidt længere...?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Bitbucket

Dato : 04-06-03 07:51

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Ja, og hopper man på den vogn, bliver Apple nødt til at tage nye
> forholdsregler etc. Er der ikke nogen, der kan tænke lidt længere...?

Apple tager næppe nye forholdsregeler, det de har gjort nu er formentlig
for at have ryggen fri i forhold til ophavsretshaverne.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 04-06-03 20:37

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Der kommer nok et uofficielt patch!

<http://easynews.dl.sourceforge.net/sourceforge/icommune/401ok-0.1.sit>

....måske?

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : David Blangstrup

Dato : 04-06-03 06:36

> Mine 3 Mac kan ikke længere udveksle mp3 filer efter opdatering.

nej, det var ligesom det, der var hele ideen. Apple blev træt af at
folk misbrugte at kunne streame mp3'er på nettet -- som alle her sikkert
ved.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-06-03 12:46

> Mine 3 Mac kan ikke længere udveksle mp3 filer efter opdatering.

Det er jo så kun uden for dit eget lokale netværk, at det ikke virker.
På dit interne net bruger du bare "Stævnemøde".

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk . ICQ 138052172 . AIM prebenbodker

Fra : Ben Knudsen

Dato : 04-06-03 09:32

firstname@home.lastname.dk (david blangstrup) writes:
>Ja, og hopper man på den vogn, bliver Apple nødt til at tage nye
>forholdsregler etc. Er der ikke nogen, der kan tænke lidt længere...?

Jo, jeg kan tænke så langt, at jeg gerne vil kunne streame fra mit hjem
til mit arbejde - hvilket burde være helt lovligt.

Ben

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-06-03 05:49

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jo, jeg kan tænke så langt, at jeg gerne vil kunne streame fra mit hjem
> til mit arbejde - hvilket burde være helt lovligt.
>
> Ben

Ja, og det var lige præcis min pointe. Havde folk ikke lavet sider på
nettet, hvor de reklamerede med at man kunne streame fra dem, havde
Apple ikke været nødt til at lukke denne service ned, etc.