Paris - München
Fra : Troels Lund

Dato : 29-03-01 02:21

Hej

Er der nogen der har et tip til hvordan man kommer fra Paris til München for
færrest penge. Komforten er underordnet, men det er tiden til gengæld ikke,
1-2 dage kan accepteres, så en rask lille cykeltur er udelukket.

Mvh Troels Lund

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 29-03-01 09:57

"Troels Lund" <topulev@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke,
> 1-2 dage kan accepteres, så en rask lille cykeltur er udelukket.

Det billigste jeg kan foreslå er en bustur med EuroLines (connecter 500 byer
i 25 europæiske lande). En tur München - Paris (en-vej) koster 100 DM (180
for en retur-billet), og for studerende og unge under 26, 90 DM - afgang fra
München 4 gange om ugen kl. 19:00, ankomst i Paris dagen efter kl. 08:15..
Fra Paris også 4 gange om ugen, afgang 21:30, ankomst 10:00

Tjek www.eurolines.com

Venligst,

Thomas
Penge til ferien? Tjek PengePortalen - www.fzc.dk/money/

Fra : PHK

Dato : 29-03-01 09:50

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der har et tip til hvordan man kommer fra Paris til München

På stop?

--
_
|_|