OT: Blockbuster prank
Fra : Andrew

Dato : 10-06-03 19:30

en smule Offtopic, men...:

http://thulesen.homepage.dk/video_tude_marie.mp3

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 10-06-03 19:35

> http://thulesen.homepage.dk/video_tude_marie.mp3
>
> Mvh Anders

Det er fanme synd for hende, !damn! jeg krummede tær da jeg hørte den
(dk.snak.vittigheder)

Mvh Anders

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 10-06-03 19:52

Meget off-topic!!!
Tudefjæs, Tudefjæs!!!

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 10-06-03 20:11

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> Det er fanme synd for hende, !damn! jeg krummede tær da jeg hørte den
> (dk.snak.vittigheder)

Det er da mega synd... lidt skægt... men det er snotsynd... jeg har
medlidenhed med hende endnu!

> Mvh Anders

Lars B

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-06-03 22:47

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> writes:

> Det er fanme synd for hende, !damn! jeg krummede tær da jeg hørte den
> (dk.snak.vittigheder)

Ja, stakkels pigebarn. Hun har ikke gjort noget galt og bliver
alligevel generet af fyren, selv om hun undskylder alt hvad hun kan og
virkelig bliver ked af fejlen.

sikke en nar.

Og han ved det. Det kan man høre. Og alligevel bliver han ved. Og
alligevel publicerer han sit pis bagefter.

Og har han været mand nok til bagefter at undskylde? Sikkert ikke.
--
Peter B. Juul, o.-.o "What business did a man and a wolf
The RockBear. ((^)) had ridden a mark."

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-06-03 23:49

On 10 Jun 2003 23:47:04 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

> [...]
>alligevel publicerer han sit pis bagefter.
>
>Og har han været mand nok til bagefter at undskylde? Sikkert ikke.

Han er virkelig syg i hovedet. Nogen burde opdrage den idiot.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Don G.

Dato : 11-06-03 00:32

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev...

> Han er virkelig syg i hovedet. Nogen burde
> opdrage den idiot.

Har lige hørt den og er lamslået. Det er SLET ikke humor - det er nærmere
følelsesmæssig tortur, så langt som han går over stregen. Jeg håber _meget_
at BlockBuster forfølger episoden og forhåbenligt kan få idioten dømt for et
eller andet chikaneri-værk.

Mvh. en harm Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 11-06-03 04:54

Der er her tale om en phone cranker der ikke ved hvordan han skal lave en
crank.
En crank skal hidse folk op, eller få dem til at tro de taler med en
psykopat eller lignende. Man skal med det samme stoppe sin Crank hvis
modtageren begynder at græde, man ved jo ikke hvilken følelsesmæssighed
modtageren har... Hold kæft en amatør... FØJ for helvede.

Håber han har ringet hende op bagefter, og fortalt det var et crank, som er
normal kotume.. Men når han opfører sig sådan, så har han sgu næppe kunne
finde ud af det heller.

HC

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 11-06-03 06:22

"Hans Chr. Vang" <hcvang@coolcomics.dk> wrote:

> [...]
>normal kotume.. Men når han opfører sig sådan, så har han sgu næppe kunne

Linket du'r ikke. Hvad går det ud på?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-06-03 07:49

Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk> writes:

> Linket du'r ikke. Hvad går det ud på?

Mand ringer op til Blockbuster og fortæller, at han passer sine to
mindre søskende og i den forbindelse var i Blockbuster for at leje to
tegnefilm.

Han sætter en af filmene på og går fra stuen. Senere kommer han ned og
finder sine søskende nøgne og i gang med at, som han siger "pille ved
hinanden". I stedet for tegnefilm var der nemlig pornofilm i kasserne.

Pigen hos Blockbuster er chokeret og kan næsten ikke tro det, men
tager det fulde ansvar og lover manden fem gratis film som et
plaster. Hun lover også at snakke med sin chef om sagen og fortæller
manden hvornår han kan få fat i hendes chef.

Hun begynder meget tidligt i samtalen at græde, fordi hun finder
situationen så forfærdelig og manden reagerer ved at sige "det er jo
ikke din skyld", men alligevel bliver han ved med at genere hende.

Han slutter efter alt for lang tid samtalen med at råbe "Jeg er
splitterravende tosset e.lign." og smide røret på.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 11-06-03 10:46

> Hun begynder meget tidligt i samtalen at græde, fordi hun finder
> situationen så forfærdelig og manden reagerer ved at sige "det er jo
> ikke din skyld", men alligevel bliver han ved med at genere hende.

Og så forlanger han vist også 300 film i kompensation, eller noget i den
stil.

Rimeligt grotesk.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-06-03 11:08

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> writes:

> Og så forlanger han vist også 300 film i kompensation, eller noget i den
> stil.

Det er vel et forkrøblet forsøg på at få hende til at opdage, at det
er en joke.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 11-06-03 17:02

>Mand ringer op til Blockbuster og fortæller, at han passer sine to
>mindre søskende og i den forbindelse var i Blockbuster for at leje to
>tegnefilm.

[..]

Tak for forklaringen. Sikken idiot.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : René Eske Jensen

Dato : 11-06-03 06:04

Andrew <andvalen@post.tele.dk> wrote:
> en smule Offtopic, men...:
>
> http://thulesen.homepage.dk/video_tude_marie.mp3

Det var bestemt ikke pænt gjort.

Mvh. René

Fra : Per Moreau

Dato : 11-06-03 13:28

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> en smule Offtopic, men...:
>
> http://thulesen.homepage.dk/video_tude_marie.mp3
>
> Mvh Anders

Er det en eller anden bonderøvs radiokanal der har lavet den stupide
joke ?
Hvis ja, hvilken ?

Mvh
Per M.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-06-03 14:41

> Er det en eller anden bonderøvs radiokanal der har lavet den stupide
> joke ?
> Hvis ja, hvilken ?
>
> Mvh
> Per M.

Jeg mener jeg har hørt den før, fra ca. 1½ år siden. Jeg kom til at tænke på
Banjos Likørstue da de også laver telefon "jokes", men det er ikke dem der
har lavet denne, da de plejer at være for at få folk til at grine "f. eks en
mand ringer til en bedemand og beder om at få de nye "Gravstens-rygmærker
til hans lædderjakke" .... og ikke at man bliver forarget som man gør i
denne her. >:-/

Jeg kan stadig ikke komme i tanke om hvor det er jeg har hørt den her, men
det er da lamt :-/

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-06-03 14:48

Per Moreau wrote:
> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en eller anden bonderøvs radiokanal der har lavet den stupide
> [...]

Jeg synes, at manden lyder en smule som Uffe Holm og specielt i slutningen,
hvor han råber, minder det meget om ham. Så vidt jeg husker, er han med i
nogle jokes på The Voice, men det er udelukkende et gæt.

Søren

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-06-03 16:29

Søren Nielsen skrev:

> Jeg synes, at manden lyder en smule som Uffe Holm og specielt i
> slutningen, hvor han råber, minder det meget om ham.

Det er 100 % sikkert ikke Uffe Holm - han har langt mere format end den
nar, der har lavet denne prank. Det er skræmmende uprofessionelt lavet,
så jeg tvivler på, det har været sendt i radioen.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"I hope you're all happy. You've succeeded in convincing me that life

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-06-03 22:23

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Det er 100 % sikkert ikke Uffe Holm - han har langt mere format end
> den nar, der har lavet denne prank. Det er skræmmende uprofessionelt
> lavet, så jeg tvivler på, det har været sendt i radioen.

Ja, du har højst sandsynlig ret, det var kun et gæt. Jeg kom bare til at
snakke med 2 andre og vi blev sådan nærmest enige om, at det godt kunne være
ham.

Søren

Fra : bettina

Dato : 13-06-03 12:46

> en smule Offtopic, men...:
>
> http://thulesen.homepage.dk/video_tude_marie.mp3
>
> Mvh Anders

Hold kæft hvor er du usmageligt

Har lige hørt fra en kollega, at den rent faktisk er sendt i radioen.-..på
The Voice

syg humor

Fra : Per Moreau

Dato : 13-06-03 16:53

"bettina" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Hold kæft hvor er du usmageligt
>
> Har lige hørt fra en kollega, at den rent faktisk er sendt i radioen.-..på

studie@voice.dk og skæld den lorte station huden fuld.

Mvh
Per M.

Fra : Bo Larsen

Dato : 17-06-03 11:16

Per Moreau wrote:

> studie@voice.dk og skæld den lorte station huden fuld.
>
> Mvh
> Per M.

Ja! Godt jeg ikke har hørt den radiostation i lang tid.
Magen til idioti skal man lede længe efter1

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator