Radioafspiller
Fra : Christian Ottosen

Dato : 10-06-03 19:21

Jeg ville høre om der er nogen der ved om det er muligt med html
at lave en slags afspiller hvor du kan høre netradio på, en så
man kan tænde om slukke for lyden.
Det er til netradio fra fx the voice.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-06-03 19:24

Christian Ottosen skrev:

>Det er til netradio fra fx the voice.

Har du overvejet de ophavsretslige problemer og sikret dig de
nødvendige tilladelser?

--
Bertel

Fra : Christian Ottosen

Dato : 10-06-03 19:38

> Har du overvejet de ophavsretslige problemer og sikret dig de
> nødvendige tilladelser?

Jeg har set på flere hjemmesider hvor de spiller netradio, bare
uden denne tænd/sluk knap.
Og jeg har skrevet og spurgt men jeg har ikke fået noget svar
indtil videre.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-06-03 21:16

Christian Ottosen skrev:

>Jeg har set på flere hjemmesider hvor de spiller netradio, bare
>uden denne tænd/sluk knap.

Det undrer mig ikke. Der bliver kopieret ulovligt i stor stil,
også på hjemmesider.

>Og jeg har skrevet og spurgt men jeg har ikke fået noget svar
>indtil videre.

Manglende svar er manglende tillladelse.

--
Bertel

Fra : Marchwitz

Dato : 10-06-03 21:27

"Christian Ottosen" skrev d. 10-06-03 19:21 dette indlæg :
> Jeg ville høre om der er nogen der ved om det er muligt med html
> at lave en slags afspiller hvor du kan høre netradio på, en så
> man kan tænde om slukke for lyden.
> Det er til netradio fra fx the voice.

Prøv evt denne:
Kode
<EMBED
pluginspage=http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=windows&sbp=med
ia player&ar=Media&sba=Plugin& src=http://dix.media.webpartner.dk/voice
width=100 height=26 type=application/x-mplayer2 audiostream="1"
displaysize="0" autosize="0" showstatusbar="1" showcontrols="1"
animationatstart="0" transparentatstart="0" autostart="1">

Man kommer ind til lydreguleringen ved at højreklikke på dimsen

M.v.h.
Kim Marchwitz

http://www.kandu.dk/