Sony-Ericsson T610 - er der nogen der har ~
Fra : Thomas - Herning

Dato : 10-06-03 12:41

Hej i gruppen

Jeg håber, at det er det rette sted, at poste dette spørgsmål:

Er der nogen, der har prøvet den nye SE T610 eller evt. ejer den, som har
nogle kommentarer til fordele og ulemper ved denne telefon, idet jeg selv
står lige overfor et køb?

MVH
Thomas

Fra : No1

Dato : 11-06-03 16:02

> Jeg håber, at det er det rette sted, at poste dette spørgsmål:

Det er det da.

> Er der nogen, der har prøvet den nye SE T610 eller evt. ejer den, som har
> nogle kommentarer til fordele og ulemper ved denne telefon, idet jeg selv
> står lige overfor et køb?

Venter også selv på at den kommer i de danske butikker. Forhåbentlig næste
uge.

Her er der nogle diskutioner:
http://www.esato.com/board/

Reviews:
http://www.howardchui.com/modules.php?name=Sections&sop=viewarticle&artid=13
6
http://www.mobile-review.com/phonemodels/sonyericsson/sonyericsson-t610-en.s
html

Fra : Michael Andersen

Dato : 11-06-03 18:43

Jeg har set den og jeg ved ikke om jeg kan lide designmæssigt! Den virker
for firkantet!
Men den har jo alt og kanon farveskærm og den er også i stor størrelse!

Fra : onkelerik

Dato : 29-07-03 22:29

Hej.

Jeg er den lykkelige ejer af en t610.
Det er den fedeste mobil jeg har haft fra Sony.Ericsson.
Lyden er suveræn og brugerfladen perfekt.
Den ligger godt i hånden og er god og betjene.

Lang tid siden jeg har været rigtig glad for en mobil!

vh
erik

http://www.kandu.dk/