Kan man indlæse en font
Fra : Søren Kristoffersen

Dato : 10-06-03 12:33

Hvis der er en font på ens HTML side, (som ikke allerede ligger
på den maskine som siden bliver hentet fra) kan man så på en
eller anden måde få indlæst fonten på maskinen så ens HTML side
bliver vist med den rigtige font.

Mvh.
Søren Kristoffersen (www.xice.dk)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 10-06-03 12:45

Søren Kristoffersen wrote:

> [...]
> på den maskine som siden bliver hentet fra) kan man så på en
> eller anden måde få indlæst fonten på maskinen så ens HTML side

http://www.microsoft.com/typography/web/embedding/weft2/

Virker kun med Internet Explorer.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 10-06-03 14:19

Søren Kristoffersen wrote:
> [...]
> på den maskine som siden bliver hentet fra) kan man så på en
> eller anden måde få indlæst fonten på maskinen så ens HTML side

Kort og godt: Nej

--
/kenne
Der findes to ting, som er uendelige: universet og den menneskelige dumhed.

Fra : Søren Kristoffersen

Dato : 10-06-03 14:25

Kenneth Kristensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Kort og godt: Nej

Betyder det så at det som Toke Eskildsen skrev i hans indlæg ikke virker.

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 10-06-03 15:07

Søren Kristoffersen wrote:

> Betyder det så at det som Toke Eskildsen skrev i hans indlæg ikke virker.

Både ja og nej.

Du kan få det til at virke i Internet Explorer, men da der findes mange andre
browsere på markedet, og da man bør/skal designe til alle brugere, så kan det
ikke lade sig gøre.

--
/kenne
unix# cat beer