Så er dybdedykkeren Lasse i aktion igen
Fra : Michael Hansen

Dato : 10-06-03 07:06

Har den mand ingen skam i livet???

- Men ellers gik det godt. Det var lidt anderledes at gå på skattejagt
på syv meters dybde, når man er vant til at gå ned på 100 meter,
grinede han, der blandt andet har stået for undervandsoptagelserne til
filmen om skibet Flying Entreprise, der sank i Atlanterhavet for 50 år
siden.

Ka´det misforstås..?

/Michael

Fra : Christian Sloth

Dato : 10-06-03 08:35

Ja man kan jo saa spoerge sig selv hvem der er mest fuld af loegn:
Ekstrabladet eller Lasse??

Hvis der stadig er nogen der skulle vaere i tvivl har lasse aldrig dykket
dybt. Jeg proevede selv, inden optagelserne paa "Flying Enterprise", at
uddanne ham som Advanced Nitrox dykker, hvilket han maatte opgive, fordi han
ikke kunne overskue teorien. Saa hvornaar det er han normalt svoemmer rundt
paa 100 meter (med en braekket hofte fra et andet af hans mislykkede stunts)
kan man jo kun gisne om.

Doem selv!

Christian Sloth

Fra : Arnt Eirik

Dato : 11-06-03 13:11

"Christian Sloth" <christian@nolimitsdiving.dk> skrev i melding
> [...]
> dybt. Jeg proevede selv, inden optagelserne paa "Flying Enterprise", at
> uddanne ham som Advanced Nitrox dykker, hvilket han maatte opgive, fordi

Er dette informasjon som du(instruktør?) kan drive å snakke
om her på newsgruppen? Det ville være lik din kjørelærer sitter
på en fest å forteller hvor dårlig du er til å gjøre bakkestart.

Arnt

Fra : Christian Sloth

Dato : 12-06-03 02:01

Ja, hvis nogen indirekte påstår at jeg har givet dem kvalifikationer jeg
ikke har!

Fra : Arnt Eirik

Dato : 12-06-03 22:11

> Ja, hvis nogen indirekte påstår at jeg har givet dem kvalifikationer jeg
> ikke har!

Ok.. så ikke navnet ditt nevnt i stykket jeg leste, så dessverre.

Arnt