Svensk Rockband ?
Fra : Mark Høserich

Dato : 10-06-03 02:53

For et par år siden så jeg en musikvideo på mtv hvor et spillede en cover
version(tror jeg) af Russ Ballards My time is gonna come. De kan også bare
ha brugt dele af teksten, men jeg er sikker på at dette indgår:

Load up your bullets
Shot me through the head
Gasp from where your standing
You might think I'm dead

Musikvideoen foregår i et fængsel og er optaget i 70'er stil(teksning,
freezeframing, kornet)

Ved om der findes et sådant svensk band

M<a>RK

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 10-06-03 08:36

Således skrev "Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> i
dk.kultur.musik Tue, 10 Jun 2003 03:52:52 +0200:

>Ved om der findes et sådant svensk band

Jeg kan, om mit liv så afhang af det, ikke huske hvad de hedder, men
de er godt nok svenske og videoen til det omtalte nummer er stykket
sammen af klip fra den engelske film "McVicar" fra 1980, hvor Roger
Daltrey fra The Who spiller hovedrollen.

<http://uk.imdb.com/Title?0081144>

Knud
--
Lotus 6-6-6 = Spreadsheet of the Beast

Fra : Don G.

Dato : 10-06-03 11:26

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev...

> Ved om der findes et sådant svensk band

Sådan lige frisk fra leveren må det næsten være "Infinite Mass: Bullet" du
tænker på?

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Troels

Dato : 10-06-03 13:00

> Sådan lige frisk fra leveren må det næsten være "Infinite Mass: Bullet" du
> tænker på?

Den sang er DEJLIG. Det var så cool da de spillede den på roskilde.

/Troels

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 10-06-03 14:30

Således skrev "Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> i
dk.kultur.musik Tue, 10 Jun 2003 14:00:22 +0200:

>Den sang er DEJLIG. Det var så cool da de spillede den på roskilde.

Har de egentligt lavet andet end den? Eller rettere sagt udgivet?
Jeg syntes ikke at man har hørt mere til dem siden.

Knud
--
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum
immane mittam.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 10-06-03 14:33

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i dk.kultur.musik Tue,
10 Jun 2003 15:30:20 +0200:

[Infinite mass]

>Har de egentligt lavet andet end den? Eller rettere sagt udgivet?
>Jeg syntes ikke at man har hørt mere til dem siden.

Aha, man kan jo ligefrem læse det på deres side:

<http://www.infinitemass.com/>

Knud
--
Nunc est bibendum

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 10-06-03 14:34

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i dk.kultur.musik Tue,
10 Jun 2003 15:33:16 +0200:

>Aha, man kan jo ligefrem læse det på deres side:
>
><http://www.infinitemass.com/>

Som p.t. er en stor databasefejl...

Knud
--
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure