Skærme
Fijala 3554
LG 1710b
Fra : Niller

Dato : 09-06-03 23:08

Da LG 1710b er billigere (end ACER 732) og har indbygget usb, ville jeg
hører om der er nogle der har erfaringer med denne skærm.
mvh Niels

Fra : Mads

Dato : 09-06-03 23:40

On Tue, 10 Jun 2003 00:07:41 +0200, "Niller" <niller111@hotmail.com>
wrote:

>Da LG 1710b er billigere (end ACER 732) og har indbygget usb, ville jeg
>hører om der er nogle der har erfaringer med denne skærm.
>mvh Niels

Jeg har selv kig på LG 1710B umiddelbart er der ikke den stor forskel
i spec. på de to skærme, men man slippe for indbygget højtalere
hvilket kun kan være en fordel, ja og så prisen som du selv har nævnt.
Men jeg savner at høre fra nogen der har en sådan skærm

Mads

Fra : Lars

Dato : 10-06-03 18:47

On Tue, 10 Jun 2003 00:07:41 +0200, "Niller"
<niller111@hotmail.com> wrote:

>Da LG 1710b er billigere (end ACER 732) og har indbygget usb, ville jeg
>hører om der er nogle der har erfaringer med denne skærm.

Ja, det har jeg. Jeg er meget tilfreds med min, godt klart skarpt
billede og ikke nogen problemer i de spil jeg har spillet.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>