Erasure i Vega!
Fra : Heureka

Dato : 09-06-03 22:25

Hejsa derude,

Jeg er netop kommet hjem fra Erasurekoncert og lagde mærke til at der under
koncerten blev taget nogle billeder med digitalkamera. Hvis det er muligt
ku' jeg godt tænke mig at få fat i nogle så den gode oplevelse ikke går i
glemmebogen:)

Skriv venligst tilbage på stoltzo@hotmail.com hvis du vil være behjælpelig,
så kan jeg maile en email adr. som kan huse store filer...

Venlig Hilsen
Thomas Stoltz

Fra : Mikael

Dato : 12-06-03 19:16

Hej.

Ja, fed koncert.

Jeg er også meget interesseret i billeder fra koncerten, som jeg så vil
lægge ud på min hjemmeside, så vi alle kan få glæde af dem.

Med venlig hilsen

Mikael
www.erasureinfo.dk