Phonebooth - en absolut seværdig film (min~
Fra : Michael Lund

Dato : 09-06-03 22:01

Aften...

Så "Phonebooth" her til aften i Cinemaxx i Kbh. Var lidt skeptisk til at
starte ud, idet jeg havde svært ved at forestille mig handling i en film,
hvor alle 80-90 minutter foregår i en telefonboks.

Der gik ikke lang tid før min skepsis fortog sig, da først filmen kom i
gang. Yderst lækker bygget op, med fede personer og velspillende
skuespillere (Colin Farrel og Kiefer Sutherland).

Filmen formår virkelig at skabe en fed spænding vha. almen kendte dillemaer
(?) og moralske spørgsmål. Tiden fløj afsted....

Tag ind og se den før din nabo....den er fed!!

--
Lund.....

Fra : Tina

Dato : 09-06-03 22:55

"Michael Lund" <miggerlund@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Aften...

Øj, nu glæder jeg mig endnu mere til at se den.

- Har vundet fribilletter til den *S*

Tina

Fra : d e n t r o

Dato : 10-06-03 09:03

> [...]

| gang. Yderst lækker bygget op, med fede personer og velspillende
| skuespillere (Colin Farrel og Kiefer Sutherland).

Samme her - Jeg var også skeptisk i starten, men blev m e g e t positivt
overrasket. Det er en af de bedste film jeg har set længe.

--
d e n t r o

Fra : Mads TJ

Dato : 10-06-03 09:26

"d e n t r o" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Samme her - Jeg var også skeptisk i starten, men blev m e g e t positivt
> overrasket. Det er en af de bedste film jeg har set længe.

man kan sige meget om denne film...

én ting er, at der er presset ufatteligt meget handling ned i og omkring en
telefonboks..!?!
én anden ting er, at det er godt, at den af samme grund ikke varer mere end
de 80 minutter!!... ellers ville citronen blive presset for meget...

//Mads

Fra : d e n t r o

Dato : 10-06-03 09:45

"Mads TJ" <qwer1234@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
end
| de 80 minutter!!... ellers ville citronen blive presset for meget...

Ja.... Mht til handlingen så bevæger den sig jo ikke så meget fysisk, men
den udvikler sig psykologisk. Så ligger presset hos den ene, så drejer
historien og så er situationen en anden osv... Det er lidt som et skakspil.

--
d e n t r o

Fra : Gismo

Dato : 10-06-03 13:43

> [...]
end
> de 80 minutter!!... ellers ville citronen blive presset for meget...

Selvom den kun vare i 80 min er det en rigtig fed film

Gismo

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 10-06-03 16:48

"Michael Lund" <miggerlund@stofanet.dk> wrote in message
> Filmen formår virkelig at skabe en fed spænding vha. almen kendte
dillemaer
> (?) og moralske spørgsmål. Tiden fløj afsted....

Eller måske er det fordi den kun er 81 minutter lang (sikkert inkl. rulle
tekster) at det føltes sådan