S55 -> PC
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 09-06-03 18:48

Hej jeg har lige bestilt en S55, og vil gerne høre om følgende:

1. Kan jeg bruge IR til at synkronisere Outlook og TLF med ?
2. Kan jeg bruge IR til at overføre spil / toner / billeder med ?
3. Hvilke programmer skal bruges til at overføre spil / toner / billeder
med ?

--
MVH Kenneth Egholm

Fra : Dennis Enøe

Dato : 09-06-03 19:21

"Kenneth Egholm" <kenneth@DELETE_THISegholm.org> wrote in message

> 1. Kan jeg bruge IR til at synkronisere Outlook og TLF med ?
Ja

> 2. Kan jeg bruge IR til at overføre spil / toner / billeder med ?
Ja

> 3. Hvilke programmer skal bruges til at overføre spil / toner / billeder
> med ?
følger med

Det eneste tidsphnkt hvor et datakabel er nødvendigt er hvis du selv vil
opdatere softwaren.

Dennis

Fra : MaRk

Dato : 09-06-03 20:03

> Hej jeg har lige bestilt en S55, og vil gerne høre om følgende:

Godt valg :)

Hvis du skal invistere i ir port, kan det måske være billigere at bestille
et kabel til 129,- fra mobilkabler.dk
(det til C55, skulle også passe til S55) Bestilte det selv igår :)

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 09-06-03 20:41

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message

> Godt valg :)
Ja, har også kigget en hel del rundt..

> Hvis du skal invistere i ir port, kan det måske være billigere at
bestille
> et kabel til 129,- fra mobilkabler.dk
Har tænkt på det, men vil nok først kigge om SW versionen er den nyeste.
Hvad er koden for at se dette i øvrigt ?? Har IR i den bærbare..

> (det til C55, skulle også passe til S55) Bestilte det selv igår :)

Vil du ikke skrive her, om det virker Mark ??

Tak for svarene begge to..

--
MVH Kenneth Egholm

Fra : MaRk

Dato : 10-06-03 17:25

> Vil du ikke skrive her, om det virker Mark ??

Skal nok skrive om det virker :)
Regner med at ha det torsdag..
Kan ikke svare dig på resten, har selv lige fået min mobil.

Fra : MaRk

Dato : 12-06-03 13:46

Hej

> Vil du ikke skrive her, om det virker Mark ??

Yeps, det virker :)

Mvh
Mark

Fra : Dennis Enøe

> [...]