Problemer m. P800
Fra : mette

Dato : 09-06-03 17:27

Jeg har en del problemer med min P800 (som jeg ellers er MEGET glad
for!). Der er flere problemer - nogen der har nogle forslag til hvad
jeg kan gøre

Her på det sidste går den tit ud under samtale - ca. hver 4 gang. Lige
pludselig forsvinder nettet simpelthen, selvom jeg er hvor jeg plejer
at være. Så kan der gå lang tid før den finder net igen (flere timer).
Jeg har tdc mobil, så dækningen burde jo være helt i orden (vi snakker
ikke om at jeg står ude i en øde skov - men f.eks. på arbejde hvor
alle andre kan tale med tdc mobil uden problemer).

Den har også fået en tendens til at opbruge batteriet på få timer (2-3
timer hvor den bare ligger med pauseskærm uden jeg bruger den).

Den går også en gang i mellem fuldstændig død (1 gang hver 2. uge) -
så viser den et symbol med at jeg skal trykke på on/off knappen i 10
sek. Så slukker den og så kan jeg tænde den igen, og så har den det
fint. Men det er vel ikke sundt i længden?!

Endeligt kan jeg ikke få headsettet til at virke - folk kan ikke høre
mig, selvom jeg kan høre dem.

Pft.
Mette

Fra : Søren Blom

Dato : 09-06-03 22:42

"mette" <mette95@hotmail.com> skrev
> Her på det sidste går den tit ud under samtale - ca. hver 4 gang. Lige
> pludselig forsvinder nettet simpelthen, selvom jeg er hvor jeg plejer
> at være. Så kan der gå lang tid før den finder net igen (flere timer).

Det lyder underligt, lidt som nogen løse forbindelser, prøv at tag forbi
www.teleservice.com eller nogen andre der kan kikke på telefonen imens at du
venter.

--
VH