Forlænget weekend i London Juni/juli
Fra : Jan Holm

Dato : 09-06-03 12:48

Hej Alle

Er det kun mig eller er rejse selskabernes sider fantastisk
uoverskuelige og irriterende at bruge !!

Vi skal bruge en forlænget weekend i London fra Billund
eller Aalborg her i juni eller juli. Nogle gode forslag til hvor
man bør ringe, har opgivet deres internet sider. Der skal
man være så specifik at priserne bliver meget høje.

Savner noget
"weekend london"- hvad har i ?
"1 uge Frankrig" - hvad har i ?
Istedet er det dato ud og hjem, by, hotel, lufthavn, vil du
shoppe, kultur og bla bla bla. Det burde altså ikke være så
svært.

Mvh
Jan Holm

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 12-06-03 11:21

> [...]
> Istedet er det dato ud og hjem, by, hotel, lufthavn, vil du
> shoppe, kultur og bla bla bla. Det burde altså ikke være så

Hej Jan,

Jeg var på forlænget weekend i uge 21 i London. Boede ved Paddington
Station.
Jeg rejste med FDM Travel, som var meget venlige og hjælpsomme.
Dem ville jeg prøve hvis jeg var dig. Desuden var det billigt. 1965,- pr.
pax.

Martin