Kabel til 3310 Fra Thansen
Fra : Søren

Dato : 09-06-03 11:47

Hej

Jeg har et kabel til min 3310 fra Thansen. Sådan et der sættes bag
batteriet. Men jeg kan ikke få kontakt via Logomanager. Sådan et kabel med 4
ben der går ned på et print er det Mbus, Fbus eller noget helt 3?
Og hva kan jeg evt gøre for at få kontakt. Det er min 3310 jeg har lavet
sikkerhedskode på så når jeg putter mit andet kort i kan jeg ikke bruge det.
Så jeg ville lige prøve at udlæse koden hvilket man vidst kan med
logomanager. Ikke engang med min 6310i og via IR kan jeg connecte via
logomanager. Det eneste jeg kan connecte med uden om logomanager er min SE
T310.

Venligst

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 09-06-03 17:20

Hej
> [...]
4
> ben der går ned på et print er det Mbus, Fbus eller noget helt 3?
Både f-bus og m-bus, sansyneligvis skifter den selm imellem de to standarder
(hvis der ikke sidder en lille kontakt på stikket).
Prøv med en kniv eller lign. at fjerne det skum der sidder rundt om de 4
connectere (ben) bå kan benene bedre nå ned til printpladen på telefonen.

> [...]
det.
> Så jeg ville lige prøve at udlæse koden hvilket man vidst kan med
Korrekt! Bemærk at du har lavet instillingerne i logomanager rigtigt...
(rigtig com-port mm.) jeg bruger f-bus til at udlæse sikkerhedskode +
uploade logoer mm.

Sig til hvis det ikke hjælper...

VH
Nikolaj Riis Josephsen