Second Earth?
Fra : Doc

Dato : 09-06-03 11:04

For noget tid siden hørte jeg en sang der efter sign. skulle hedde Second
Earth og være med Metallica. Den lyder ikke som nogen af deres ældre sange,
men kunne godt lyde som værene en af de nye fra St. Anger. Problemet er bare
at jeg ikke kan finde sangen. Hverken på St. Anger albummet, eller noget
andet. Nogen der ved hvor den evnt. kan findes?

Omkvædet går nogenlunde sådan her: (frit efter hukommelsen)

I am a stranger,
I listen to the new tech?! sound of this world.
No place is left for,
so hear them say,
take me to my second earth.

------------"Everybody has been through some sh*t, whether it's drastic or
not so drastic. Everybody gets to the point of 'I don't give a f**k.'"
(Eminem)

Fra : Thomas

Dato : 09-06-03 11:41

Hmm...

Hvis du bruger WinMX kan du finde nummeret... Der står det også at sangen
er med Metallica (og der står også at den er fra St. Anger) - Jeg kan se at
nummeret ikke er på St. Anger... Så om det overhovedet ER Metallica må du
ikke spørge mig om...

Mvh. Thomas