Hvordan sletter man en ringetone i en n661~
Fra : sls

Dato : 09-06-03 10:29

Ringetonen er uploadet med Oxygen og ligger ikke i galleriet, men sammen med
de alm. ringetoner. Hvordan sletter jeg den igen?

Mvh sls

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 09-06-03 17:19

> Ringetonen er uploadet med Oxygen og ligger ikke i galleriet, men sammen
med
> de alm. ringetoner. Hvordan sletter jeg den igen?

Kan du ikke bare gå ind i Galleri -> Toner -> Marker tonen og tryk valg, og
vælg slet og godkend...

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 09-06-03 18:47

Fra : sls

Dato : 09-06-03 19:42

> Kan du ikke bare gå ind i Galleri -> Toner -> Marker tonen og tryk valg,
og
> vælg slet og godkend...
Nej, for den ligger som sagt ikke i galleriet.

Mvh sls

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 19:55

Hej sls..

Jeg har selv haft oplevet det, men det hjalp for mig at bruge oxygen
ringtone workshop.. jeg læste bare alt ind fra mobilen, og valgte den jeg
ville slette, og så bad jeg programmet om at skrive ændringerne til
mobilen.. det virkede for mig nogle gange.. der var en enkelt den ikke kunne
læse.. men prøv!

MVH

Kasper