Hvad synes i om Nokia 6610?
Fra : Frank Horsøe

Dato : 09-06-03 10:12

Går og overvejer at købe en 6610 i stedet for den bedagede 3310.
Har i nogle gode eller dårlige erfaringer med modellen?
Hvordan er kalender-delen i den, er det som 6310 eller 8310?

MVH Frank

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 09-06-03 14:47

"Frank Horsøe" <horso@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Går og overvejer at købe en 6610 i stedet for den bedagede 3310.
> Har i nogle gode eller dårlige erfaringer med modellen?
> Hvordan er kalender-delen i den, er det som 6310 eller 8310?

Jeg har kun gode erfaringer med den, omend nogle klager over lyden - en fejl
der åbenbart har været ved nogle N6610, men ikke min.
Kalenderdelen er ikke som i 8310, minder mere om Outlooks. Man kan se en
helt måned af gangen, og dage hvor der er angivet note, står med fed. Efter
min mening er det en rigtig god kalender, og en super telefon - og som
priserne er nu, er der ingen grund til ikke at købe den :)

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 09-06-03 15:19

> Går og overvejer at købe en 6610 i stedet for den bedagede 3310.
> Har i nogle gode eller dårlige erfaringer med modellen?
> Hvordan er kalender-delen i den, er det som 6310 eller 8310?

Jeg har fornyligt købt mig en og er RIGTIG glad for den... kalenderen er
utrolig god!!

Men sådan alt ialt overall synes jeg faktisk det er en af de bedste mobiler
jeg har haft

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 19:48

alt det der med problemer med lyden, hvad er det? der er så mange der
snakker om det, men jeg ved ikke hvad det går ud på..

MVH

Kasper

p.s. Jeg har også købt en, og er rigtig glad for den.. som alle andre siger,
en formidabel kalender..

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 09-06-03 22:37

"Kasper" griflede i en meddelelse
> alt det der med problemer med lyden, hvad er det? der er så mange der
> snakker om det, men jeg ved ikke hvad det går ud på..

Tja... I de første modeller skulle højtalere ikke være så god. Min lød dog
også nogengange lidt underligt metallisk og jeg fik den så skiftet. Siden
har den lydt fint nok - MEN lyden er generelt for lav i den synes jeg.
Normalt er det dog ikke noget problem, kun når jeg kører i bil -
hovedsageligt motorvej - så kan det være svært at høre hvad personen i den
anden ende siger...... der gør jeg så det at jeg sætter medhøren til, så
bliver den høj nok - er bare lidt irriterende.

Hygge...
Daniel