E-Mail
webnoob 5265
Godt mailprogram - prøv PocoMail
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-06-03 23:16

Hej NG

Her i denne pinsetid har man lidt ekstra tid til at kigge på postprogrammer,
og lad mig lige foreslå at du kaster et blik på PocoMail -- et fantastisk
mailprogram, der kan alt det The Bat! kunne og lidt til...

Hastigheden lægger Outlook Express i knæ med det samme...

Sikkerheden er også, ligesom The Bat!, væsentligt bedre end Outlook
Express - og selv hvis uheldet skulle være ude, er Adressebogen et separat
segment i programmet, så orme m.v. ikke kan få adgang til adressebogen. Dine
venner og familie er således også INdirekte beskyttet...

Hent en 30 dages prøveversion på http://www.pocomail.com

eller besøg http://www.malka.it/programs/index.html

Henrik, Slagelse

Fra : Per H

Dato : 09-06-03 10:35

On Mon, 9 Jun 2003 00:16:05 +0200, "Henrik Vestergaard"
<vestergaard_henr@hotmail.com> skrev:

>Her i denne pinsetid har man lidt ekstra tid til at kigge på postprogrammer,
>og lad mig lige foreslå at du kaster et blik på PocoMail -- et fantastisk
>mailprogram, der kan alt det The Bat! kunne og lidt til...

hvordan fjerner man nogle af alle de ikoner i toppen?

Vh Per
icq 8212837

Fra : Britt Malka

Dato : 17-06-03 15:52

On Mon, 09 Jun 2003 11:35:15 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> hvordan fjerner man nogle af alle de ikoner i toppen?

Du kan vælge et andet skin, evt. Der er ikke lige mange knapper på dem
alle.

Nu har jeg kun version 3, men i den kan du tilføje eller fjerne
knapper via menuen Tools -> Customize. Dette område var under Tools ->
Options i tidligere versioner. Prøv at se, om du ikke har Toolbars
der.
Britt Malka

Tilmeld dig gratis Tips & Tricks, og vind Stone's SummaSummarum - www.malka.it/tips/tilmeld.html

Fra : ss

Dato : 11-06-03 08:34

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Dine
> venner og familie er således også INdirekte beskyttet...

Ganske godt mail prg.
men er det bare mig eller hvordan F..... søger man efter en mail som
indenholder et bestemt ord ? (F3 i OE)
og så synes jeg at adressekartoteket er lidt sparsom med felter til adresser
m.m.

Fra : Britt Malka

Dato : 17-06-03 15:50

On Wed, 11 Jun 2003 09:33:46 +0200, "ss" <ss@slsk.dk> wrote:

>men er det bare mig eller hvordan F..... søger man efter en mail som
>indenholder et bestemt ord ? (F3 i OE)

CTRL+F - eller menuen Mailbox

I øvrigt kommer brugerfladen på dansk sammen med version 3.

>og så synes jeg at adressekartoteket er lidt sparsom med felter til adresser

Den er jeg ikke helt med på. Der er flere faneblade - hov! Eller er
det fordi jeg bruger version 3 i beta?

Hvilke felter mangler du lige præcis?

Fra : ss

Dato : 18-06-03 08:21

"Britt Malka" <britt@malka.fr> wrote in message

> [...]
>
> I øvrigt kommer brugerfladen på dansk sammen med version 3.

> Den er jeg ikke helt med på. Der er flere faneblade - hov! Eller er

ok , prøver lige med CTRL+F -

jeg mangler adresse felter , note felt, mobil felt osv.....

hvor finder jeg version 3 beta ?

Fra : Britt Malka

Dato : 18-06-03 13:54

On Wed, 18 Jun 2003 09:21:20 +0200, "ss" <ss@slsk.dk> wrote:

>jeg mangler adresse felter , note felt, mobil felt osv.....

Alle disse felter og mange flere er i version 3, beta. Noten har oven
i købet et helt faneblad. Jeg har lige kigget på min PocoMail PE
(Portable Edition), som kan være på et Flash-drev, og som ikke skal
have filer installeret i registreringsdatabasen eller andet.

Min PocoMail PE er i version 2.63, og der er der næsten ingen felter i
adressebogen, men om det skyldes det lille format, tør jeg ikke sige.
Det tror jeg ikke, dog. Jeg mener, at versionen faktisk er identisk
med den stationære, altså den til computeren.

Nu er vi lige startet som forhandlere, og jeg har brugt The Bat! før,
så jeg kender ikke version 2.64 af PocoMail. Eftersom det er version
3, vi kommer til at supportere, har vi koncentreret os om at lære den
at kende og at oversætte dens brugerflade til dansk.

Version 3 burde udkomme i slutningen af måneden.

>hvor finder jeg version 3 beta ?

Det er kun registrerede brugere, der har adgang til beta-versionen.
PocoSystems begrundelse er, at det ER en beta-version, og der kan
altså være fejl i den. Hvis du nu som måske kommende bruger tester
den, og der er fejl, så kan det meget vel tænkes, at du siger: Det
program gider jeg ikke bruge, mens vi andre ved, at hver gang vi
finder og melder en fejl, så går der normalt højst et døgn, før fejlen
er rettet. Det er virkelig skønt at være forhandler hos nogen, der
tager vores anmodninger alvorligt, handler hurtigt, og som oven i
købet er smadderflinke!