taliban
Fra : Paw Jensen

Dato : 08-06-03 22:15

Hej

Vi er lige kommet hjem fra et biltræf.
Vores naboer spillede en sang, på melodien kids of America med Kim Wilde.
Noget af teksten var "Not afraid of america".
Nogen der kender den, eller ved mere om den ??
Den er hylende morsom....

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 09-06-03 08:54

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Noget af teksten var "Not afraid of america".
> Nogen der kender den, eller ved mere om den ??

Du har ret. Den er hylende morsom.

Sangen kan findes i taleban-sektionen på www.bananpoul.dk

-Daniel Jørgensen

Fra : Paw Jensen

Dato : 09-06-03 09:39

Wilde.

> Du har ret. Den er hylende morsom.
>
> Sangen kan findes i taleban-sektionen på www.bananpoul.dk

Hej.

Tak for dit svar.

Desværre kan jeg ikke få adgang, på den side du skriver.

Jeg får nedenstående fejl :

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an
ErrorDocument to handle the request.

----

Apache/1.3.27 Server at www.taleban.subnet.dk Port 80

Nogen ide til hvad der er galt ??

På forhånd tak for dit svar.

Mange hilsner

Paw

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 10-06-03 16:35

> [...]
>
> You don't have permission to access / on this server.
>
> Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an

Hej igen..

Jeg ved ikke hvad der er galt, men jeg har på fornemmelsen at siden er
blevet slettet fra SubNet, fordi jeg selv for nogle måneder siden modtog en
mail med info om oprydning i Subnets hjemmesider... Vedkommende har nok ikke
set denne mail, og har ikke ... "genaktiveret" sin hjemmeside...

Beklager de falske forhåbninger.. Men jeg har sangen på en cd, så jeg kan da
kopiere den ind på computeren og evt. sende den til dig i en mail...

- Men det er nemmere hvis du har MSN..

Venter svar...
-Daniel

Fra : Paw Jensen

Dato : 13-06-03 05:20

> [...]
da
> kopiere den ind på computeren og evt. sende den til dig i en mail...

Tak for dit svar.

Jeg har ikke MSN, desværre
Kan du evt. maile den som MP3 ??

På forhånd tak

Paw

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 13-06-03 07:26

Jeg kan maile den, men det kan ikke blive som MP3...

Filen bliver i *.wma format. Hvor vidt din computer kender denne filtype,
ved jeg ikke, for jeg har selv haft en del bøvl med det på computere uden
internet-adgang, men jeg mener du kan downloade nogle licens-plugins, der
kan få dine mujsikprogrammer til at acceptere filformatet..

Desuden skal jeg også lige have en mail-adresse at skrive til...

Vh.
Daniel Jørgensen

Fra : Paw Jensen

Dato : 13-06-03 14:49