METALLICA LIVE NU!!!
Fra : Andrew

Dato : 08-06-03 21:56

På MTV NUUUUUUU!!!!

Mvh Anders

Fra : Stampe

Dato : 08-06-03 22:16

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:bc07ur$gic$1@sunsite.dk...
> På MTV NUUUUUUU!!!!

Suk - de kunne da godt have fundet en bassist der ikke ligner en
overlevering fra et tidligt 90'er grunge/heavy band

Fra : Andrew

Dato : 08-06-03 22:20

> Suk - de kunne da godt have fundet en bassist der ikke ligner en
> overlevering fra et tidligt 90'er grunge/heavy band

Han er sgu da SEJ !!!

men, snøft...jeg kunne nu bedre lide det gamle Metallica á la The Black
Album, reload, etc. De er sgu blevet lidt for "hårde", om man vil...

Men Ulrich er stadig en fed trommeslager!

Mvh Anders

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 08-06-03 22:27

"Andrew" <

> Men Ulrich er stadig en fed trommeslager!

Man kan sige mange ting om Metallica, men nogen dygtig trommeslager, det er
Ulrich altså ikke...

-TDJ

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 08-06-03 22:50

"Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Andrew" <

> Man kan sige mange ting om Metallica, men nogen dygtig trommeslager, det
er
> Ulrich altså ikke...

Det gad jeg ikke have sagt.

Fra : Andrew

Dato : 08-06-03 23:08

> Det gad jeg ikke have sagt.

Heller ikke mig...

Mvh Anders

Fra : Samson

Dato : 09-06-03 00:47

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in news:bc0c5u$88$1@sunsite.dk:

> Heller ikke mig...

I kan jo deles om en tudekiks!

Fra : Sunnyboy

Dato : 09-06-03 10:40

"Samson" <@> wrote in message

> I kan jo deles om en tudekiks!

Jeg gad nu godt at have sagt det.

Fra : -V-

Dato : 09-06-03 18:36

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> wrote:
> er Ulrich altså ikke...
>
> Det gad jeg ikke have sagt.

Sandheden er ildehørt.

Innovativ og nyskabende, jep.
God (som i 'tight'), aldrig i livet.

-V-

Fra : Ken Larsen

Dato : 09-06-03 08:27

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bc09c5$kmn$1@sunsite.dk...

> Han er sgu da SEJ !!!
>
> men, snøft...jeg kunne nu bedre lide det gamle Metallica á la The Black
> Album, reload, etc. De er sgu blevet lidt for "hårde", om man vil...

De er da netop blevet de gamle Metallica, Black album, Reload o.s.v. var da
det nye lorte Metallica.

--
MVH
Ken Larsen

5 dage til SPRINGSTEEN

Fra : / / dentro / /

Dato : 08-06-03 22:53

| På MTV NUUUUUUU!!!!

wohouw! Hvor er koncerten fra? Og hvor længe varer den endnu?

Fra : / / dentro / /

Dato : 08-06-03 23:04

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

| wohouw! Hvor er koncerten fra? Og hvor længe varer den endnu?

8. juni .... Tyskland..... æv... nu er koncerten vist slut... jo mindre der
kommer ekstra numre...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 08-06-03 23:28

Andrew wrote:
> På MTV NUUUUUUU!!!!
>
> Mvh Anders

Kan kun sige en ting....
De kan sku endnu de gamle drenge.!!
Fed koncert.. Masser af gode gamle numre..

Koncerten var live fra Rock Am Ring i Tyskland...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Rouathermique

Dato : 08-06-03 23:43

"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan kun sige en ting....
> De kan sku endnu de gamle drenge.!!
> Fed koncert.. Masser af gode gamle numre..
>
> Koncerten var live fra Rock Am Ring i Tyskland...

Hvad spillede de?

Fra : Kong Kent

Dato : 09-06-03 00:20

> Hvad spillede de?

Blackened
No Remorse
Harvester Of Sorrow
Welcome Home - Sanitarium
For Whom The Bell Tolls
Frantic
The Thing That Should Not Be
St. Anger
Seek & Destroy
One
Battery
- - -
Master Of Puppets
Nothing Else Matters
Creeping Death
- - -
Sad But True
Enter Sandman

Sådan var det, og så viste MTV derefter følgende musikvideoer:

Turn The Page
Enter Sandman
One
Fade To Black - live (LiveShit)
For Whom The Bell Tolls - live (LiveShit)

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Rouathermique

Dato : 09-06-03 10:46

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> Blackened
> [...]

Jaix! Jeg er lige ved at tude! Tror du/I man kan håbe på samme setliste til
Roskilde?

Mvh. Cecilie

Fra : Kong Kent

Dato : 09-06-03 12:00

<snip> Monster set-list!!

> Jaix! Jeg er lige ved at tude! Tror du/I man kan håbe på samme setliste
til
> Roskilde?

Tør øjnene, min pige. Jeg har stærkt på fornemmelsen, at de kører samme
setlist på alle deres koncerter v. div. europæiske festivaler. Naturligvis
kan, og vil der forekomme små afvigere, men det er uden tvivl skabelonen vi
kan forvente os på Roskilde Festival '03, og jeg er lige så vild i varmen
som du er. Jeg glæder mig SINDSSYGT meget til at høre alle de sange, for det
er som om Metallica har støvet alle klassikerne af, og smidt dem i denne
heksekedel af en setliste.

Det tegner godt for torsdag aften i Roskilde

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-06-03 18:31

"Rouathermique" <cecilie@risagers.dk> skrev i en meddelelse

| Jaix! Jeg er lige ved at tude! Tror du/I man kan håbe på samme setliste
til
| Roskilde?

Jeg er ikke Metallica fan, men kan godt lide meget af deres musik. Derfor
savner jeg klassikere som Fuel, The Memory Remains, Devil's Dance, Until It
Sleeps.....

Fra : -V-

Dato : 09-06-03 18:39

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote:
> [...]
> savner jeg klassikere som Fuel, The Memory Remains, Devil's Dance, Until

Klassikere? Ovennævnte? LOL!!!

-V-

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-06-03 20:59

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

| Klassikere? Ovennævnte? LOL!!!

D'oh!! Sorry, der kvajede jeg mig. Men det er fordi det er nogle af mine
yndlingssange. Det er dem som er på Reload, som ud over S&M er den eneste CD
med Metallica jeg ejer. Jeg har hørt Reload så mange gange at de sange for
mig er blevet indbegrebet af Metallica. Men efter et besøg på
www.allmusic.com kan jeg da godt se at de ikke er de største hits :)

/ / dentro / /

Fra : -V-

Dato : 09-06-03 22:40

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote:

> [...]
> med Metallica jeg ejer. Jeg har hørt Reload så mange gange at de sange for
> mig er blevet indbegrebet af Metallica. Men efter et besøg på

En undskyldning?!
Wow, det er vist første gang jeg har set sådan en på Usenet...
Alt forladt.

Hvis Reload er din eneste indgangsvinkel til Metallica, så misunder jeg dig
stort.
S&M kan ikke sammenlignes med de originale versioner på diverse albums, som
hver for sig er helt unikke.

Glæd dig til at opleve rigtige klassikere som Call of Ktulu, Whiplash og
Master of Puppets.
For ikke at snakke om Shortest Straw og Enyter Sandman....

-V-

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-06-03 23:44

| Hvis Reload er din eneste indgangsvinkel til Metallica, så misunder jeg
dig
| stort.

Hvorfor?

| Glæd dig til at opleve rigtige klassikere som Call of Ktulu, Whiplash og
| Master of Puppets.
| For ikke at snakke om Shortest Straw og Enyter Sandman....

Okay, SÅ Metallica-grøn er jeg heller ikke at jeg ikke kender "Enter
Sandman"!

Desuden HAR jeg set dem live før - Roskilde Festival 1999...

PS. Har lige lavet en statistik over alle deres koncerter i 2003, så jeg kan
regne ud hvilke sange de formodentlig vil spille på Roskilde - så ved jeg
hvilke sange jeg skal lære ;)

/ / dentro / /

Fra : -V-

Dato : 10-06-03 00:28

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote:
> dig
>
> Hvorfor?

Det troede jeg fremgik af konteksten, men åbenbart ikke.

Glæd dig, fordi du, siden du stadig har en masse plader med Metallica til
gode, for første gang kommer til at opleve en håndfuld sange, som for mig er
helt fantastiske - kompositorisk og musikalsk.

Derfor!

-V-

Fra : Samson

Dato : 14-06-03 12:06

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> [...]
> til gode, for første gang kommer til at opleve en håndfuld sange, som
> for mig er helt fantastiske - kompositorisk og musikalsk.

ROFLMAO.

Fra : Kong Kent

Dato : 10-06-03 18:06

> dig
>
> Hvorfor?

Fordi du mangler *SÅ UTROLIG FUCKIN' MEGET* af Metallicas karriere. Reload
er blot et glimt med øjet i en karriere der spænder over 20 år.

> Okay, SÅ Metallica-grøn er jeg heller ikke at jeg ikke kender "Enter
> Sandman"!

Nej, men de andre numre burde også være lige så naturlige at sige for dig,
som dit eget fornavn. Få hellere anskaffet dig "Master Of Puppets", "Ride
The Lightning", "...And Justice For All" og "Metallica", og så skal dine
præferencer nok ændre sig! De 4 er det bedste Metallica nogensinde har
lavet/kommer til at lave.

> [...]
kan
> regne ud hvilke sange de formodentlig vil spille på Roskilde - så ved jeg

Tjek setlisten fra Rock Am Ring, så behøver du ikke regne dig frem til ret
meget. Nægter at tro, at den vil variere ret meget fra den de spillede på
Rock Am Ring. Det bliver højst et par numre, måske spillet i en anden
rækkefølge. For det de spillede på RAR var sq det bedste jeg har set længe!!
Det er klassikerne! 4 ud af 8 numre fra "Master Of Puppets" skiven
indikerer, at bandet også godt selv ved, at "Master..." så absolut er én af
deres bedste skiver nogensinde. Eneste konkurrenter er "Metallica" og "Ride
The Lightning" hvis man spørger mig :)

Fra : Martin Helbo

Dato : 09-06-03 20:02

> [...]
> savner jeg klassikere som Fuel, The Memory Remains, Devil's Dance, Until

....Som nok er det fjerneste man kan komme Metallica klassikere.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : zcully

Dato : 09-06-03 00:00

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> På MTV NUUUUUUU!!!!
>
> Mvh Anders

Eeeeeeej bliver det ikke genudsendt....
Så ikk det ;-(

/Zcully

Fra : Andrew

Dato : 09-06-03 00:08

> Eeeeeeej bliver det ikke genudsendt....
> Så ikk det ;-(

Det var på MTV og de plejer at genudsende indtil båndene er slidt op! så
rolig, den kommer nok, det tror jeg i hvert fald!

Og FUCK hvor er det dejligt tungt! Jeg glæder mig til at se dem på Roskilde
!

Mvh Anders

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 09-06-03 10:20

Andrew wrote:

> [...]
> slidt op! så rolig, den kommer nok, det tror jeg i hvert fald!
>
> Og FUCK hvor er det dejligt tungt! Jeg glæder mig til at se dem

Ja jeg misunder dem der skal se dem der.!!
Glæd jer..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 09-06-03 22:08

On Mon, 9 Jun 2003 01:07:55 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Og FUCK hvor er det dejligt tungt! Jeg glæder mig til at se dem på Roskilde

Samme her, det bliver for stort!

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Brian Kals

Dato : 09-06-03 11:52

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> wrote in message
> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> Eeeeeeej bliver det ikke genudsendt....
> Så ikk det ;-(

Har du den Tyske kanal WDR kommer der en masse fra rock am ring og senere
bizzar festival.
De viser normalt hele konserter med de store navne.
check http://www.rockpalast.de/termine.html for programmet.
WDR er nok den bedste kanal mht konserter.

> /Zcully

Mvh
Brian

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 09-06-03 00:11

Fuck hvor var det fedt..........Counting down to Roskilde.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 12:07

Det bliver kick @ss - glæder mig som et barn!

Fra : Rouathermique

Dato : 09-06-03 12:14

"Claus "BonZo" Jakobsen" <bonzo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Fuck hvor var det fedt..........Counting down to Roskilde.

17 dage tilbage!!! Aargh!