Skærme
Fijala 3554
Samsung 172T
Fra : Magnus Alkil

Dato : 08-06-03 20:01

Jeg har så mange gange hørt meget godt om denne skærm. Jeg skal ud og have
den i næste uge. Er der virkelig ikke nogle kritikpunkter på skærmen (
udover prisen - selvfølgelig Ü )

På forhånd tak

Magnus

Fra : Dr.Ralph

Dato : 09-06-03 01:45

> Jeg har så mange gange hørt meget godt om denne skærm. Jeg skal ud og have
> den i næste uge. Er der virkelig ikke nogle kritikpunkter på skærmen (
> udover prisen - selvfølgelig Ü )

Jo, den har en sløv reponstid på 25 ms, der sammnelignet med Acer, Hitachi
og LG's nye TFT 17' er sløvt - de ligger på 16 ms.

Jeg er selv i tvivl - står og skal bruge en reserve skærm til 20,1' TFT -
og der ligger en Acer 732 17' TFT og venter på mig på posthuset - men de
mange problemr med DVI-signalt på denne acer har givet mig kolde
fødder.........
Jeg er i syv sind - en ting er sikket - efter at have kørt dual TFT med en
20,1' og en 17' TFT vil jeg aldrig køre uden igen - det giver et fantastisk
overblik og man slipper for hele tiden at skifte imellem vinduer.

Hvis jeg havde plads, så villle jeg overveje 2 stk 20,1 ' TFT i dual setup
- men en sådan skærm er 52 cm bred og selv i en spids vil de fylde mere end
rigeligt på mit skrive bord.
Jeg kører lige nu med 20,1' TFT'en lige foran mig og har så placeret 17'
TFT'en til højre for mig.

Det er genialt, at køre med programmerne på den store skærm, og så f.eks
have pdf dokumenter eller bare billeder kørende på 17' eren.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Flare

Dato : 09-06-03 14:13

> [...]
> - men en sådan skærm er 52 cm bred og selv i en spids vil de fylde mere

Det er ikke sådan at have penge.......