Nokia 3210 eller 3310?
Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 08-06-03 16:43

Hej!

Jeg har en gammel Nokia 3210, som virker ganske udmærket (købt i nov. '98).
Batteriet er ganske vist ikke i topform længere, så jeg overvejer at bruge
et par hundrede kroner på et nyt batteri.

Jeg er kunde hos Sonofon, så jeg kan købe en ny 3310 for 500,-, så jeg skal
finde ud af, om jeg vil bruge 200,- på et nyt batteri eller 500,- på en ny
telefon.

Vedholdende rygter siger, at 3210'eren er den bedste telefon, Nokia
nogenside har lavet, og at 3310'eren og 3410'eren er noget fejlbehæftet
bras. Har det noget på sig?

På forhånd tak!

/Anne

PS: Ja, jeg ved godt, at jeg ikke er særlig mobilmoderne.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 09-06-03 09:42

"Anne Lindholt Ottosen" <anli@VAEKc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vedholdende rygter siger, at 3210'eren er den bedste telefon, Nokia
> nogenside har lavet, og at 3310'eren og 3410'eren er noget fejlbehæftet

3310'en har lidt flere funktioner end 3210'en, plads til flere billebeskeder
osv.
Men det kommer vel i bund og grund an på hvilken telefon du helst vil have?

Hvis din 3210 virker fint og du egentlig ikke gider at have en ny, så synes
jeg du skal beholde den.
Du kan desuden smide en vibrator og 2 ekstra spil i din 3210, eller du kan
formentlig finde en unlocker i nærheden af dig der vil gøre det for en
rimelig pris.
Hvis du bor i nærheden af Tune(Roskilde) Kan jeg gøre det for en rimelig
pris.

Hvis du hellere vil have en 3310 så kan jeg sige at jeg har været glad for
min, jeg ved dog at de *gamle* software versioner var noget fejlbehæftede.
3310'eren kan desuden opgraderes til en 3315 hvis du har det rette udstyr,
så får du automatisk tastelås, billedredigering og slet alle SMS beskeder på
én gang.
De funktioner jeg bruger er automatisk tastelås og slet alle SMS beskeder.
P.... genialt :)

Jeg har desuden set 3210 batteriet billigt et sted, men jeg kan ikke finde
det nu :-/

/Morten

Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 11-06-03 19:58

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote in message

> [...]
billebeskeder
> osv.
> Men det kommer vel i bund og grund an på hvilken telefon du helst vil

Tjah, jeg er vist egentlig ret ligeglad - jeg vil bare gerne have en
telefon, der ikke skal lades op hver eneste dag, og som holder til mere end
10 minutters samtale. Jeg har fået eftermonteret en vibrator i min 3210'er,
og jeg bruger aldrig billedbeskeder alligevel, så rent funktionsmæssigt er
der vist ikke de store forskelle mere. .

> Hvis du hellere vil have en 3310 så kan jeg sige at jeg har været glad for
[..]

Hm, interessante informationer.

> Jeg har desuden set 3210 batteriet billigt et sted, men jeg kan ikke finde
> det nu :-/

Jeg har lige set et til 189,- + 19,- i forsendelse. Det kan nok svært gøres
billigere.

Tak for svar.

/A

Fra : F.Larsen

Dato : 11-06-03 22:10

"Anne Lindholt Ottosen" <anli@VAEKc.dk> wrote in message

> Jeg har lige set et til 189,- + 19,- i forsendelse. Det kan nok svært
gøres
> billigere.

Jeg har også en 3210 og har købt nyt batteri her
http://www.thansen.dk/products.asp?c=147982716&n=282746185#xy

Skal dog lige siges at Thansens 1250 mAH ikke holder så længe som det gamle
"originale" batteri på 1250mAH (20% dårligere)

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/