Instant Messenger in java
Fra : AH

Dato : 08-06-03 08:26

Hi all,

We've just developed an Instant Messenger in java. It uses the
java.nio-package on the server-side for a more elegant thread design. A part
from that, other interesting features are custom-designed XML-protocol,
stunning swing graphics and a well-documented use of various design
patterns.
The project is free software. It could for instance be used for
inspirational purposes for computer science students trying to learn
network- or threadprogramming, XML, design patterns or NIO.

Please visit http://xoc.dk/GoT/about.php and tell us what you think.

Gang of Three

Fra : M_abs

Dato : 09-06-03 19:26

> Please visit xxxxxxxxxxxxxx and tell us what you think.

Når I nu taler dansk, og har et dansk domæne. Hvorfor skriver I så ikke
dansk, i en dansk nyhedsgruppe? (skal jeg nævne dansk flere gange *lol*)

Fra : Kristian Thy

Dato : 10-06-03 19:41

Verily, M_abs spewed forth:

> Når I nu taler dansk, og har et dansk domæne. Hvorfor skriver I så ikke
> dansk, i en dansk nyhedsgruppe? (skal jeg nævne dansk flere gange *lol*)

Når man skriver den samme besked til flere nyhedsgrupper, hvoraf nogle
er engelsksprogede, ville det jo være spild af tid at sidde og oversætte.

\\kristian
--
President Bush may be the smartest military president in history.
First, he gets Iraq to destroy all of their own weapons. Then he

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 18-06-03 07:50

> Når man skriver den samme besked til flere nyhedsgrupper, hvoraf nogle
> er engelsksprogede, ville det jo være spild af tid at sidde og oversætte.

Nej, for så havde du været fri for at skrive denne den besked.....