Hjem fra Bakken fredag formiddag --> Headi~
Fra : Morten Christensen

Dato : 28-03-01 21:23

Hey NG.

Er der nogen, som påtænker at tage hjem fra Bakken fredag formiddag, og som
vil tage færgen fra Odden mod Ebeltoft/Århus?

Så kunne vi evt følge trop, jeg er ved at undersøge muligheden for at komme
i samlet trop og derved kunne opnå rabat hos Mols-Linien....

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-03-01 08:26

Så ka' det oss' vær' lig'møj, så tyrer a siel ;(

-Mården-
(m/løftet fjervinge)