Geninstallation af driver giver dårliger 3~
Fra : ODB

Dato : 07-06-03 22:14

Jeg håber ikke at "Stof til eftertanke..." har noget på sig, for så kan det
jo være at jeg ikke har noget problem!!!!

Jeg har for nogle dage siden haft et lille problem med at min W2K frøs ved
opstart og jeg mener jeg kan huske at det var ved en AGP.dll den gik kold,
men jeg fik started op i en anden hardware profil, som så betyder at jeg
skulle installere en del driver igen, jeg har så installeret diverse driver
igen, jeg installered driver version 44.03 til mit GF4 MX440, men nu får
jeg rigtig dårlig 3dMarks resultater, det fatter jeg ikke, er der nogen der
kan komme med nogle forslag til hvad der kan være galt???

***BONUS spørgsmål, mit kort er meget dårligt til at OC, men jeg tænker på
at montere nogle køle profiler på mine RAMer på grafikkorted, ville det
hjælpe på varmen hvis ICeren ikke er lavet til en køle profil, som jeg ikke
tror de ramklodser er der sidder på grafikkorted ?????

Tak for hjælpen.

ODB

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-06-03 11:42

ODB <ODB@FejlVibeholmFejl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> til mit GF4 MX440, men nu får jeg rigtig dårlig 3dMarks resultater,
> det fatter jeg ikke, er der nogen der kan komme med nogle forslag til

Har du reinstalleret driveren til bundkortets chipset? Det er den som
styrer AGP porten.

--
Bjarke Andersen

Fra : ODB

Dato : 12-06-03 07:48

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in

> Har du reinstalleret driveren til bundkortets chipset? Det er den som
> styrer AGP porten.

Jeg skal indrømme at jeg ikke tror på at jeg haved et problem med AGP
driverne, men du haved ret, jeg skulle geninstaller AGP driverne, jeg
skulle lige starte i safe mode og installere dem der fra og så virked det.

:)

Tak for hjælpen

ODB