Forslag
Fra : Lone

Dato : 28-03-01 20:48

Hvis der er emner I ønsker jeg blander mig i/svarer på - - kunne det måske
være smart om vi havde en bestemt tråd jeg skulle smutte ind på dagligt.

Jeg læser mange indlæg, men det er ofte tilfældigt om jeg ser de spørgsmål
det er relevant jeg blander mig i.

Med venlig hilsen
lone

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 28-03-01 20:55

Hej Lone

Det lyder da fint, men vil du ikke lige præsentere dig for dem af os der
ikke lige ved hvem du er?

Henry

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-03-01 20:59

og hvad du kan svare på..

Kim

Henrik Nedergaard <henry@mail.removethis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99tfl6$pec$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Lone

Dato : 28-03-01 21:22

Jo da

Jeg vil gerne præsentere mig, men vil nu hellere om du lige kikker inden for
i de tråde, hvor jeg har blandet mig. F.eks. Køreskoler i Ålborg/Nørresundby
(fra 1/3) samt flere tråde hvor en gammel rotte af en kørelærer kan gøre
gavn.

M.v.h. Lone

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 28-03-01 21:45

Kære Lone.
Reklame!!! fy fy skamme.
Mvh
Carsten Steffensen

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-03-01 22:05

"Carsten Steffensen" <
skrev
> Kære Lone.
> Reklame!!! fy fy skamme.
> Mvh
> Carsten Steffensen
*****************************
Husk
Jeg synes det ville være super med et orakel indenfor trafikspørgsmål, idet
der af og til "gættes" lidt rigeligt i gruppen.

Det kan jo næsten blive som i Renos tid selvom BOE (kollega/ex-kollega
til Reno ?) også gør en god indsats

Til de der ikke har hørt om Reno, så er det en mc-betjent som tidligere af
og til droppede forbi denne NG og kom med gode svar - og altid med blink i
øjet og sjov signatur - f.eks. BMW med blåt arbejdslys.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-03-01 22:19

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:99tjnb$hfn$1@news.inet.tele.dk...

> Til de der ikke har hørt om Reno, så er det en mc-betjent som tidligere af
> og til droppede forbi denne NG og kom med gode svar - og altid med blink i
> øjet og sjov signatur - f.eks. BMW med blåt arbejdslys.

Jep, ham savner jeg virkelig!

Rittig

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 28-03-01 22:34

Ja men der er da ingen der forbyder Lone at svare på spørgsmål som måtte
vedrøre hende, men ligefrem at lave en tråd!!.
For mig at se handler det om det sædvanlige fnider fnader køreskolerne
imellem når jeg læser Lones indlæg fra 1-3,
som hun henviser til for at forstå hendes hensigter med tråden FORSLAG.
Venlig hilsen
Carsten Steffensen.

Fra : Armand

Dato : 29-03-01 01:06

> [...]
> og til droppede forbi denne NG og kom med gode svar - og altid med
> blink i øjet og sjov signatur - f.eks. BMW med blåt arbejdslys.

Samt med D.F.M. nummerplade-skilt på sin K75 arbejdshest

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-03-01 22:02

Carsten Steffensen wrote:

> Kære Lone.
> Reklame!!! fy fy skamme.
Du skulle da nødig snakke med den quoting du præsterer!
Desuden er der da ikke noget galt i at nævne sin titel! Brokkerøv!!!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 29-03-01 02:36

Carsten Steffensen <kejser@image.dk> skrev i en
> Kære Lone.
> Reklame!!! fy fy skamme.

Jeg mener at dine "fy'er" er til skamme:
Lone har holdt meget lav profil (ansku selv ud fra fra Henrik N og Kim
J's spørgsmål til Lone's C.V. i denne tråd!), og i tilgift været yderst
saglig og informerende i hendes "mærkesager", hvoraf der jo jævnligt
fremstår spørgsmål her i gruppen.

Derfor nyder jeg til fulde bevidstheden om Lone's kompetente kræfter på
gruppen og ville være ked af hvis hun fortrak p.g.a. modstand/skepsis !

--
Armand.
(der til gengæld ville kunne lide hvis hun kunne lære at svare under(!)

Fra : Lone

Dato : 29-03-01 08:47

Armand - - Hjælp mig lige med at lære det - vil gerne blive skrap til det.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-03-01 15:59

http://www.usenet.dk/netikette/quote.html er der en fin guide

Fra : Lone

Dato : 29-03-01 08:45

Hej Carsten Steffensen
Nej ingen reklame fra/for mig- - og det var netop derfor jeg valgte ikke at
promovere mig ved en større præsentation. Du vil aldrig se mig reklamere her
på siden (eller noget andet sted for øvrigt - har ingen reklamer).
Havde du kendt mig, ville du vide, at jeg rent faktisk brænder for sagen af
mennesklige årsager.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 29-03-01 23:13

> [...]
> på siden (eller noget andet sted for øvrigt - har ingen reklamer).
> Havde du kendt mig, ville du vide, at jeg rent faktisk brænder for sagen

Kære Lone
Brænder for sagen af mennesklige årsager,
må jeg være så frimodig og spørge hvad mener du? Ja du må altså undskylde,
men jeg kender dig ikke.
Jeg vil da ikke håbe at du tror ( som Armand) at jeg ikke syntes det er en
god ide med noget faglig viden, det gør jeg, men på lige fod med alle andre
her i NG, altså" svare på de indlæg du har lyst til, lige som alle andre her
i gruppen. Forøvrigt har de fleste af os der deltager her kørekort til mc,
så spørgsmål vedrørende dette er måske ret begrænset, derfor er det måske
nok at skyde over målet med dit forslag.
Med venlig hilsen
Carsten Steffensen

Fra : Armand

Dato : 30-03-01 03:51

> Forøvrigt har de fleste af os der deltager her kørekort til mc,

Som for alle andre genrer af net-kontakt, er dette noget som du IKKE ved
noget somhelst om!
Du kan tro, men ikke vide :-|

Meen, mon ikke at du har ret i den formodning

--
Armand (som du heller ikke ved noget om!)

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 30-03-01 17:28

> [...]
> Armand (som du heller ikke ved noget om!)
>
>OK Armand , Jeg er enig , og så godt ord igen, det er jo ikke mellemøsten
krisen vi skal tage stilling til, så skal vi ikke bare sige at det var det.
God Weekend.
Carsten Steffensen
(Lidt ved jeg nu godt om dig)

Fra : Armand

Dato : 30-03-01 23:09

> [...]

Ta'ed nu rooolig!
Jeg er ikke på krigsstien; men mente lige at der skulle røres ved det
faktum at vi sjældent ved hvem skribenterne er. De kan være alt andet
end det de udgiver sig for, endsige opfattes som. Det være sig angående
alder, køn baggrundsviden m.m.m. :-/

> (Lidt ved jeg nu godt om dig)

Tjaeh - Jeg er nok en af dem der dårligt kan regnes for en 16-årig
wannabee :-/

--
Armand (42-årig wannabee)

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 28-03-01 21:49

Det lyder fint! En separat tråd er da en god ide, jeg har allerede et par
spørgsmål til den i så fald.

1. Er MC teorispørgsmålene anderledes end til bil?
2. Er det f.eks. 20*bil spørgsmål og 5 MC spørgsmål eller?

mvh
Henry

Fra : Lone

Dato : 29-03-01 08:49

Hej Henrik

MC-teorispørgsmålene til bil og mc ligner hinanden meget - - der er
teknikspørgsmålene til forskel.
Det er 25 spørgsmål, som du kender det fra bil.

m.v.h. Lone

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 29-03-01 15:41

Jo det forstår jeg men hvordan er fordelingen, 20 generelle 5 MC eller er
det fuldstændigt tilfældigt (hvilket det færreste ting jo er) ?

I øvrigt mener jeg stadigvæk at det kunne være en god idé med en NG til jer
gamle rotter. Problemet kan blive at du måske er den eneste der "gider" og
kan svare på indlæg, og hvis det aligevel ender i gætteri er det måske bedre
at du bliver tippet i ny og næ??

Henry

Fra : røde

Dato : 29-03-01 05:53

Det var da godt at du kom Lone....... Vi mangler virkelig en der kan finde
ud af tingene...gaaaab kvinde.....Slap af og bliv ved med at svare på dem du
syntes der skal svare på. Og hvis der er nogen der skal bruge en kørelærer.
Så finder de nok en....IK !!!!

Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK.
XJ 700 Maxime. Harley Sportster 883

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-03-01 22:15

> [...]
> Jeg læser mange indlæg, men det er ofte tilfældigt om jeg ser de spørgsmål

Hey?!?
Hvorfor skal det være lettere for dig end for os andre?

Næh, du - læs du bare alle 150 postings dagligt...

Rittig

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-03-01 23:50

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

> Hey?!?
> Hvorfor skal det være lettere for dig end for os andre?
>
> Næh, du - læs du bare alle 150 postings dagligt...

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<<

Nemlig ! lige mine ord, og det er for det meste også både hyggeligt og
lærerigt

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Lone

Dato : 29-03-01 08:52

Nåhhhh

Det ville da være noget lettere at lade være med at svare. Og ingen behøver
at lave det let for mig, og må så selvfølgeligt tage det let hvis/når jeg
overser noget som med fordel kunne have været besvaret.
Flere af de indlæg, jeg har svaret på, har jeg fundet fordi en af kammierne
har poppet mig på icq´en og fortalt at jeg lige skulle smutte ind her eller
der.

Med afslappet hilsen
Lone

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-03-01 18:03

> Det ville da være noget lettere at lade være med at svare.

Der var ironi i stemmen da jeg svarede.

Jeg har faktisk et princip - jeg svarer konsekvent ikke på folk der ikke kan
finde ud af at quote, eller folk der partout skal svare over spørgsmålet, og
derved gøre det vanskeligere for alle andre at følge debatten. Heldigt for
dig at jeg ikke er særlig principfast.

Jeg syns du gør det fremragende - rent indholdsmæssigt - og blev endelig ved
med det! Hvis nogen skulle ønske at du ser deres spørgsmål kunne de jo bare
skrive noget med LONE i Subj. / Emne, ikke?

Men tag nu og klip det væk du ikke svarer på, og svar under det du vil
kommentere, så bliver alle vi andre så glade.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 29-03-01 00:58

> [...]
> måske være smart om vi havde en bestemt tråd jeg skulle smutte ind på
> dagligt.............det er ofte tilfældigt om jeg ser de spørgsmål

Mon ikke at det ikke bliver værre, end at du i vildeste savn af
indblanden bliver "tippet" via et privat mail :-/

--
Armand (der godt kunne finde på'ed)

Fra : Lone

Dato : 29-03-01 08:57

Hej Armand

Du skal som før sagt være velkommen. Jeg har tænkt mig om før jeg kom med
forslaget. Når jeg foreslår tråden - er det fordi - - ærligt talt - - jeg er
noget så henrivende ligeglad med jeres kåber og udstødninger og mange af de
andre ting I hygger jer med. Der er derfor mange indlæg jeg ikke¨åbner. Jeg
synes det er helt fint at i nyder jeres hobby, og det er derfor jeg gerne
vil støtte jer i de emner hvor det er mig der sidder med paratviden eller
hurtig adgang til opslagsværkerne.
Så enkelt er det set gennem mine briller.

Med venlig hilsen
Lone