Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Photoshop 7.0
Fra : Jane Moustgaard

Dato : 07-06-03 15:23

Jeg - eller dvs. min svigermor - har fået et problem med hendes Adobe
Photoshop 7.0. Når hun starter Photoshop, så kommer opstartsbilledet
lynhurtigt, hvorefter programmet lukkes uden fejlmeddelser. Hun har Windows
xp.

Det skal lige siges, at hun på et tidspunkt havde båede version 6.0 (dk) og
7.0 (eng) installeret, men da problemerne begyndte afinstallerede hun begge
versioner, og installerede 7.0 igen, men det hjalp ikke.

Vers 6.0 fungerede fint, men hun vil hellere bruge 7.0, pga nogle
ekstrafunktioner - er der nogen som har en idé til hvad der kan være galt?

Jane

Fra : Madsen

Dato : 07-06-03 15:32

Jane Moustgaard skrev:

> - er der nogen som har en idé til hvad der kan være galt?

Hun kunne evt. prøve at trykke Shift + Ctrl + Alt ned under opstarten
af Photoshop. Hun skal være hurtig for hun skal gøre det lige inden
opstartsbilledet kommer op på skærmen. Det skulle gerne resultere i en
dialogboks som spørger om hun vil nulstille indstillingsfilen og det
skal hun så svare ja til.

Madsen.

Fra : Jane Moustgaard

Dato : 08-06-03 11:46

> [...]
> opstartsbilledet kommer op på skærmen. Det skulle gerne resultere i en
> dialogboks som spørger om hun vil nulstille indstillingsfilen og det

Det virkede perfekt - tak!
Jane