Den med Linkin Park
Fra : Bach|DK|

Dato : 07-06-03 09:48

....hvor hende quinden synger. Hvad hedder den helt præcist?

--
Michael Bach

Fra : Lars Petersen

Dato : 07-06-03 10:10

"Bach|DK|" <m_bach_fFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ...hvor hende quinden synger. Hvad hedder den helt præcist?

Er du sikker på det er Linkin Park? Når du nævner at det er en kvinde der
synger så kunne det jo lede formodningerne henad EvanEscense. I givet fald
hedder sangen nok Bring me to life

/lars

Fra : Bach|DK|

Dato : 07-06-03 10:18

Lars Petersen wrote:
> [...]
> der synger så kunne det jo lede formodningerne henad EvanEscense. I
> givet fald hedder sangen nok Bring me to life

Tak, det var den. Troede det var LP.
--
Michael Bach

Fra : Anders And

Dato : 07-06-03 11:58

LoL, hvad siger det mest om?

Linkin park eller Evanescense...?

Eller måske bare endnu et bevis på at meget populærmusik efterhånden ligner
hinanden?

Mvh

Anders

Fra : nulre

Dato : 06-06-03 12:18

> LoL, hvad siger det mest om?
>
> Linkin park eller Evanescense...?
>
> Eller måske bare endnu et bevis på at meget populærmusik efterhånden
ligner
> hinanden?

Det kan godt være at de efterligner hinanden, men hvis det er den slags
musik de brænder for og kan lide at spille så lad dem da.

Mvh,. fra Louise

Fra : Anders And

Dato : 07-06-03 13:07

"nulre" <louisemail@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> ligner
>
> Det kan godt være at de efterligner hinanden, men hvis det er den slags
> musik de brænder for og kan lide at spille så lad dem da.
>
> Mvh,. fra Louise

Selvfølgelig, det var heller ikke ondt ment, men bare lige en tanke jeg fik

Anders And

Fra : Dopedog

Dato : 07-06-03 14:09

> LoL, hvad siger det mest om?
>
> Linkin park eller Evanescense...?
>
> Eller måske bare endnu et bevis på at meget populærmusik efterhånden
ligner
> hinanden?

Tjaeh de fleste af Stinkin' Pork's sange lyder alligevel som hinanden såeh

Fra : Rune Jensen

Dato : 07-06-03 22:55

"Dopedog" <dopedog1967@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Stinkin' Pork

AAA HAHAHAHA....nåå ikk'

/Rune

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-06-03 14:14

> Er du sikker på det er Linkin Park? Når du nævner at det er en kvinde der
> synger så kunne det jo lede formodningerne henad EvanEscense. I givet fald
> hedder sangen nok Bring me to life

Det er ligegyldigt hvad sangen hedder - jeg er normalt til noget mere
"afdæmpet" musik - men "Bring me to life" er altså for fed!

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-06-03 14:02

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-06-03 11:49

Troels [around 9000] wrote:

> Det er ligegyldigt hvad sangen hedder - jeg er normalt til noget mere
> "afdæmpet" musik - men "Bring me to life" er altså for fed!

Så skulle du måske aflytte noget Theatre Of Tragedy.
Det er nogenlunde samme slags hard rock/opera