Sidste nyt: Frank Snebang stopper i Kim og~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-03 01:02

Det meddeles på Kim og Hallo`s hjemmeside at Fransk Snebang er stoppet i Kim
og Hallo. Det var ham vi alle kender som den altid smilende trommeslager.

Han er blevet afløst af den 25 årige Jesper Vestergård. Jesper er uddannet
landbrugsmedhjælper og bor i Viborg. Han fortæller at han glæder sig helt
vildt til at spille i Kim og Hallo

Hilsen Åge

Fra : GSJ

Dato : 07-06-03 01:47

> [...]
> landbrugsmedhjælper og bor i Viborg. Han fortæller at han glæder sig helt

Ja, han smilede altid fordi han var dopet. Jeg kender typen fra min
punkertid i København. Satans til djævelskab at have i et band der kan gøre
landmandskoner plaskvåde i trusserne. Unfair konkurrence, mente Kim sikkert
som derfor skiftede stakkels Frank ud med den ligeså ukendte
landbrugsmedhjælper Jesper, der omgående trak pjoverten ud af grisen for
dernæst at melde sig som trommeslager i Kim og Hallo.

M.v.h.
Gorm

Fra : Lagerhead

Dato : 07-06-03 09:15

> [...]
> ligeså ukendte landbrugsmedhjælper Jesper, der omgående trak
> pjoverten ud af grisen for dernæst at melde sig som trommeslager i

LOL
--
http://www.suell.dk
http://www.neilbrophy.com

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-06-03 18:28

GSJ skrev bl.a.:
> [...]
> Jesper, der omgående trak pjoverten ud af grisen for dernæst
> at melde sig som trommeslager i Kim og Hallo.

Der er jo også tilbage gang i landbruget. Så der er måske flere
penge i at spille i danseband.
Han kan jo altid sælge nogle sorte grise i pauserne. LOL

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air