D.A.D som kærlighedserklæring?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-06-03 22:07

Hejsa,

Jeg har en veninde, som jeg gerne vil erklære mine følelser overfor.

Det havde jeg egentlig tænkt mig at gøre, ved at indøve mig et D.A.D
(Disneyland After Dark) -nummer, som omhandler at fortælle man elsker nogen.

Har D.A.D lavet et sådant nummer? Hvorfor jeg spørger om D.A.D? Det er
hendes yndlingskunstner(e)

Håber på hjælp.

// Troels

Fra : / / dentro / /

Dato : 06-06-03 22:26

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
|
| Det havde jeg egentlig tænkt mig at gøre, ved at indøve mig et D.A.D
| (Disneyland After Dark) -nummer, som omhandler at fortælle man elsker

Kan ikke lige komme på noget, men du kan jo lede her:

http://www.d-a-d.dk/lyrics/

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-06-03 22:28

> Kan ikke lige komme på noget, men du kan jo lede her:
>
> http://www.d-a-d.dk/lyrics/

Hvad er din bedømmelse:

http://www.d-a-d.dk/lyrics/lyrics.php?show=80

Kan den ikke bruges? Hvis nu man f.eks. vil sige man fortryder noget man har
sagt engang?

// Troels

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 06-06-03 23:57

> [...]
>
> http://www.d-a-d.dk/lyrics/lyrics.php?show=80
>
> Kan den ikke bruges? Hvis nu man f.eks. vil sige man fortryder noget man

Jo det vil jeg da mene at man godt kunne! Jeg er ikke den store D:A:D fan,
men teksten virker umiddelbart ligetil, og det at den starter versene med
"wrong words" og "wrong turns" virker jo meget godt, hvis man vil fortryde
noget!
Go for it!

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-06-03 00:11

> [...]
> "wrong words" og "wrong turns" virker jo meget godt, hvis man vil fortryde

Det var præcis dét der slog mig...

> Go for it!

Will do!

Tak for hjælpen!

// Troels

Fra : -V-

Dato : 07-06-03 02:09

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote:
> Will do!

....og lad os så lige vide, hvordan det gik!

-V-

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-06-03 15:06

> ...og lad os så lige vide, hvordan det gik!

Skal nok, moar...

Men en (meget) kort forhistorie:

Vi skulle til et svendegilde sammen en aften, jeg var kørt ud til hende (hun
var alene hjemme, hendes mor render altid rundt med sin kæreste, og er
derfor stortset aldrig hjemme), og dér havde vi egentlig haft det meget rart
sammen... Lige kort luftet hunden i huset, og så bare brugt 3 timer på at
fjante på hendes seng...

Så skal vi så afsted - vi kører over 2 gange, idet jeg havde taget
knallerten ud til hende (han var blevet uddannet mekaniker, ham der holdt
svendegilde, så jeg skulle IKKE risikere noget!), og da jeg kører (½ time
før hun tager afsted), er det den "sædvanlige" afsked... Vi holder om
hinanden, damn, hvor kan det altså tage lang tid! (hehe...)

Vi kommer til festen - og straks hun dukker op, begynder alle de dumme
kommentarer at komme "hvae, hvor er forlovelsesringen", osv. Det kan jeg sgu
godt forstå hun synes er lidt nedtur, sådan tror jeg også jeg ville have
det.

Senere på aftenen kommer det, jeg tror, har fået bægeret til at flyde over.
En af mine venners kæreste (som jeg har flirtet lidt rundt med, for noget
kun et stykke tid siden), spørger, om ikke hun (min veninde) kunne tænke sig
at være kærester med mig...

Dén tror jeg ikke min veninde var forberedt på følelsesmæssigt, og lige
siden da har hun faktisk været ufatteligt stum... Har ikke set hende i en
uge imorgen kl. 9.20 (forfærdeligt .! :'o(), og hun tager ikke telefonen.
Har sat mig for, at nu må jeg se at fise ud til hende, og så må hun sgu få
sunget Soft Dogs for hende

Wish me luck

// Troels

Fra : Lars Lauridsen